کد خبر : 15029
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 - 18:26

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان:آذین بندی بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان همزمان با اعیاد شعبانیه

، احمد آزادگی اظهار داشت: بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان در اعیاد شعبانیه غبار روبی و عطر افشانی شدند. وی در ادامه تصریح کرد: در ایام میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و همچنین امام سجاد(ع) بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان غبار روبی و عطر افشانی شدند و همزمان با اجرای این مراسم ویژه

، احمد آزادگی اظهار داشت: بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان در اعیاد شعبانیه غبار روبی و عطر افشانی شدند.
shaban[1]
وی در ادامه تصریح کرد: در ایام میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و همچنین امام سجاد(ع) بقاع متبرکه شهرستان فلاورجان غبار روبی و عطر افشانی شدند و همزمان با اجرای این مراسم ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و جشن های بزرگی نیز در جوار آن ها برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: امامزاده سید محمد(ع) قهدریجان، امامزاده امیر(ع) سپهدار، امامزاده عبدا…(ع) سودرجان، امامزاده شریف(ع) شرودان و امامزاده یونس(ع) زازران از جمله امامزادگانی که در این ایام جشن های بزرگی را به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه برگزار کردند.
احمد آزادگی در ادامه بیان کرد: این برنامه ها شامل مولودی خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع) برپایی ایستگاه صلواتی و برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در جوار بقاع متبرکه بوده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین در راستای تقدیر و تجلیل از عوامل اجرایی طرح آرامش بهاری و برگزار کنندگان مراسم معنوی اعتکاف ویژه برنامه ای در اردوگاه باغ ابریشم واقع در شهر ابریشم برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان ادامه داد: این مراسم با همکاری حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه شهر ابریشم و ستاد برگزاری نمازجمعه در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و همزمان با شب میلاد با سعادت امام حسین(ع) برگزار شد.
منبع : روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc