کد خبر : 16011
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1395 - 11:25

پنجاه و چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان برگزار شد

پنجاه و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و با تاکید بر رعایت حقوق این کانون ها در دستگاه های اداری شهرستان برگزار شد. ، پنجاه و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و تاکید بر رعایت

پنجاه و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و با تاکید بر رعایت حقوق این کانون ها در دستگاه های اداری شهرستان برگزار شد.
، پنجاه و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فلاورجان با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان و تاکید بر رعایت حقوق این کانون ها در دستگاه های اداری شهرستان چهارشنبه (۹تیر) همراه با جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن اجتماعات شهرداری کلیشاد و سودرجان برگزار شد.
حجت الاسلام محمد قدوسی، امام جمعه فلاورجان ضمن اشاره به طرح یکپارچه سازی برنامه ها و تاکید بر جلوگیری از موازی کاری در فعالیت های قرآن آموزی، اظهار داشت: برای ایجاد شور و نشاط قرآنی در جامعه برگزارکنندگان جلسات قرآن آموزی،حزب خوانی در مساجد، آموزش و پرورش و ادارات دولتی و خصوصی و ۷مصلی نماز جمعه شهرستان فلاورجان اقدام به اجرای مسابقه هر جزء قرآن کریم یک سوال کنند.
مریم احمدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان نیز ضمن معرفی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد به بررسی عملکرد و ارایه راهکار جهت بهره مندی بیشتر از ظرفیت کانونهای فرهنگی هنری مساجد شهرستان فلاورجان گفت: این شهرستان با یکصد کانون فرهنگی هنری بعد از شهرستان اصفهان و کاشان رتبه سوم استان اصفهان را دارا می باشد .
وی در ادامه با اشاره به حقوق متقابل کانون های فرهنگی هنری و دستگاه ها گفت: کلیه دستگاه های دولتی می بایست حقوق معنوی کانون های فرهنگی را لحاظ کنند.
امیر احمد زندآور، شهردار فلاورجان نیز گفت: برای بررسی مشکلات کانون های فرهنگی هنری شهرستان فلاورجان اگر بخواهیم گامی برداریم ابتدا می بایست جلسه هم اندیشی ترتیب دهیم تا دغدغه ها و توانمندی ها را بیان کنند و سپس به رفع مشکلاتشان بپردازیم.
گفتنی است در این جلسه کانونهای فرهنگی هنری معین رشد، مهدی موعود(عج) و امام حسین(ع) برخی از طرح ها و برنامه های محلی، شهری، استانی و کشوری خود را شرح دادند.
منبع :خبرگزاری شبستان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc