کد خبر : 16879
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 - 12:08

پیگیری مشکلات روستای پلارت در دیدار نماینده مردم فلاورجان با شورای اسلامی و دهیار روستای پلارت

قول تامین اعتبار موسوی لارگانی برای جابجایی تیرهای برق پلارت در دیدار با شورای اسلامی و دهیار روستای پلارت حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان عصر روز یکشنبه دهم مرداد ماه ۹۵ با اعضای شورای اسلامی و دهیار پلارت دیدار کرد . در این جلسه شورای اسلامی و دهیار پلارت

قول تامین اعتبار موسوی لارگانی برای جابجایی تیرهای برق پلارت در دیدار با شورای اسلامی و دهیار روستای پلارت
حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان عصر روز یکشنبه دهم مرداد ماه ۹۵ با اعضای شورای اسلامی و دهیار پلارت دیدار کرد .TAK_2613
در این جلسه شورای اسلامی و دهیار پلارت در خصوص معضلات روستا نظیر پل خلیج فارس ، جابجایی تیرهای برق در روستا و آلودگی صوتی و هوای شرکت تهیه مواد معدنی واحد پیربکران توضیحاتی ارائه کردند .
حجه الاسلام موسوی لارگانی نیز با برقراری تماس های تلفنی با مدیران راه و برق شهرستان پیگیری لازم را در خصوص رفع این موضوعات انجام دادند . مقرر گردید گزارش لازم در خصوص نحوه آزادسازی مسیر در پل خلیج فارس از سوی اداره راه به نماینده ارائه شود .
همچنین بنا بر پیگیری حجه الاسلام موسوی مقرر گردید اعتبار لازم برای جابجایی تیرهای برق در روستای پلارت از محل اعتبارات اخذ شده نماینده از وزارت نیرو ، در اسرع وقت تخصیص یابد .
در خصوص مشکلات آلایندگی شرکت تهیه مواد نیز مقرر گردید مکاتبات لازم با مسئولین وزارت صنعت در تهران از سوی نماینده انجام شود ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc