کد خبر : 17015
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 16:50

نشست صمیمی مدیران روابط عمومی و اصحاب خبر و رسانه شهرستان فلاورجان برگزار شد.

نشست صمیمی مدیران روابط عمومی و اصحاب خبر و رسانه با همت فرمانداری شهرستان فلاورجان ،در سالن اجتماعات  فرمانداری شهرستان برگزار گردید. این نشست وکارگاه آموزشی خبرنگاران و روابط عمومی با حضور رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان و بخشدار بخش مرکزی و مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان و مشاور فرماندار فلاورجان در امور اجتماعی و فرهنگی

نشست صمیمی مدیران روابط عمومی و اصحاب خبر و رسانه با همت فرمانداری شهرستان فلاورجان ،در سالن اجتماعات  فرمانداری شهرستان برگزار گردید.21
این نشست وکارگاه آموزشی خبرنگاران و روابط عمومی با حضور رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان و بخشدار بخش مرکزی و مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان و مشاور فرماندار فلاورجان در امور اجتماعی و فرهنگی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور سایر مسئولین روابط عمومی شهرداری ها و ادارات شهرستان و اصحاب خبر و رسانه شهرستان برگزار شد.
جناب آقای دهقانی ،مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان در این نشست  ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار به فعالان عرصه خبر، با اشاره به تلاش‌های ارزشمند اصحاب رسانه و روابط عمومی از فعالیت های انجام شده در این بخش تقدیر نمودند و خواهشمند ارتباط بیشتر روابط عمومی های شهرستان با اصحاب خبر و رسانه در شهرستان شدند.
در ادامه نیز مباشری مشاور فرماندار شهرستان فلاورجان در امور اجتماعی و فرهنگی  نیز با تبریک روز خبرنگار و اشاره به حضور خبرنگاران در تمامی عرصه ها و تاثیر گزار بودن این قشر در جامعه ،هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد وفاق و همدلی در مطرح کردن اخبار شهرستان و رشد و توسعه شهرستان ارزیابی کرد و در ادامه ،ارتباط و همدلی بین روابط عمومی ادارات و خبرنگاران در انجام رسالت خبری بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
ایشان روابط عمومی را یک واحد تخصصی در ادارات دانستند و بیان کردند روابط عمومی معرف سازمان و حلال مشکلات آن هستند.
مباشری  درادامه با هم افزایی و در اختیار قراردادن تجربیات روابط عمومی ها و خبرنگاران می توانیم در بهتر معرفی کردن شهرستان فلاورجان گامی موثر برداریم. وی ارائه اخبار دقیق ،صحیح و معتبر را در این حوزه پراهمیت دانست و ادامه داد: عملکرد درست روابط عمومی باعث پیشرفت دستگاه های اجرایی خواهد بود.
در ادامه نیز با حضور منصور گلناری رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان ایشان در خصوص اهمیت حوزه رسانه مطالبی را ارایه نمود. حرفه خبرنگاری را حرفه بسیار سخت عنوان نمودند. باعنوان این که خبرنگار باید در دل جامعه حضور پیدا نموده و با شجاعت و تخصص و تمرکز روی مسائل جامعه سعی در تولید خبر نماید.
در پایان از مسئولین روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان و شهرداری فلاورجان و شهرداری کلیشاد وسودرجان وآموزش وپرورش پیربکران واداره بهداشت ودرمان و جناب آقای علی یزدانی از واحد خبر شهرستان و جناب آقای رضا قاسمی از پایگاه خبری نیوز فلاورجان و چند دستگاه دیگر به عنوان دستگاه های فعال در حوزه خبر و  روابط عمومی تجلیل به عمل آمد.
233
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc