کد خبر : 44758
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 22:53

کلنگ زنی پروژه احداث تلفن ثابت کابلی در روستای مهرگان پیر بکران

کلنگ زنی پروژه احداث تلفن ثابت کابلی در روستای مهرگان پیر بکران

با اجرای این طرح روستاهای مهرگان، تمندگان، صادق آباد، قلعه سرخ، علی آباد، رحیم آباد، وزیر آباد و چهار برج از توابع پیر بکران به شبکه کابلی کشور متصل شده و از مزایای دسترسی به شبکه ملی اطلاعات برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان مراسم کلنگ زنی پروژه احداث تلفن ثابت کابلی با اعتباری بالغ بر چهل میلیارد ریال برگزار شد.

مهندس مهدی حیدری زاده مدیر مخابرات منطقه اصفهان در حاشیه این مراسم که امروز شنبه مورخ-۹۸/۸/۱۸ – در روستای مهرگان پیر بکران برگزار شد با اشاره به دستاوردهای حاصل از اجرای این پروژه اظهار کرد : با اجرای این طرح روستاهای مهرگان، تمندگان، صادق آباد، قلعه سرخ، علی آباد، رحیم آباد، وزیر آباد و چهار برج از توابع پیر بکران که تا به امروز از تلفن ثابت بی سیم استفاده می کردند به شبکه کابلی کشور متصل شده و از مزایای دسترسی به شبکه ملی اطلاعات برخوردار می شوند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تشکر از همکاری مدیریت مخابرات منطقه اصفهان در راستای اجرای این طرح گفت:امیدواریم با به ثمر رسیدن این طرح و دسترسی آسان مردم این منطقه به شبکه کابلی و اینترنت،زمینه رونق بازار کسب و کار و علم آموزی بیش از پیش فراهم شود.

گفتنی است در این مراسم فلاورجان نماینده محترم مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی شهرستان حجت الاسلام موسوی لارگانی ،جناب آقای ساعدی فرماندار شهرستان فلاورجان، مهندس حیدری زاده مدیر محترم مخابرات منطقه و جمعی از مسئولین استانی و محلی حضور داشتند..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc