کد خبر : 18085
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1395 - 15:17

کلنگ زنی و افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی با حضور دکتر زرگرپور استاندار اصفهان

 در پنجمین روز از هفته ی دولت با حضور استاندار اصفهان در شهرستان فلاورجان چندین پروژه ی عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره برداری رسید. پروژه ی روشنایی و ایمن سازی محور ابریشم به بهاران (گردنه ی آب نیل) به طول ۱/۵ کیلومتر و هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و احداث میدان

 در پنجمین روز از هفته ی دولت با حضور استاندار اصفهان در شهرستان فلاورجان چندین پروژه ی عمرانی و خدماتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

photo_2016-08-27_23-38-41
پروژه ی روشنایی و ایمن سازی محور ابریشم به بهاران (گردنه ی آب نیل) به طول ۱/۵ کیلومتر و هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و احداث میدان بقیه الله شهر بهاران به مساحت ۱۶ هزار متر مربع و هزینه ی ۸ میلیارد ریال و همچنین جایگاه CNG شهر کلیشاد و سودرجان با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی بود که در این سفر افتتاح و به بهره برداری رسید.
در ادامه سفر استاندار اصفهان به شهرستان فلاورجان ، با هزینه ای بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال ، ۵ پروژه عمرانی – شهری ، از جمله رمپ ورودی و خروجی اتوبان ذوب آهن به شهر فلاورجان و پارک سوار اتوبوسرانی و مینی بوسرانی، میدان بزرگ جمهوری اسلامی، تعریض بلوار ۴۵ متری امام خامنه ای(مدظله العالی) و ایستگاه تاکسی بین شهری شهر فلاورجان افتتاح گردید.

DSC05599
همچنین با حضور دکتر رسول زرگرپور عملیات اجرایی پروژه های زورخانه ی شهر فلاورجان، احداث بلوار ملاصدرا، مرمت پل تاریخی شهر فلاورجان و عملیات ساماندهی و زیبا سازی حاشیه ی زاینده رود آغاز شد .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc