کد خبر : 18348
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 13:07

جشن فارغ التحصیلی ۱۵۰ فرهیخته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان برگزار شد

به  همت معاونت فرهنگی و دانشجویی هشتمین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با حضور مسئولین و استادان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان  برگزار شد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در این مراسم که ۱۵۰ نفر از دانش آموختگان رشته های میکروبیولوژی،زیست شناسی،بیوشیمی،ژنتیک،بیوتکنولوژی، پرستاری مامایی،کامپیوتر،حسابداری و زبان انگلیسی به

به  همت معاونت فرهنگی و دانشجویی هشتمین جشن فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با حضور مسئولین و استادان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان  برگزار شد.4
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در این مراسم که ۱۵۰ نفر از دانش آموختگان رشته های میکروبیولوژی،زیست شناسی،بیوشیمی،ژنتیک،بیوتکنولوژی، پرستاری مامایی،کامپیوتر،حسابداری و زبان انگلیسی به همراه خانواده حضور داشتند گفت: به شما دانش آموختگان عزیز که توانستید با توکل به خدا و تلاش و کوشش مستمر مراحلی از دوران کسب علم و دانش را پشت سر بگذارید تبریک می گویم و امیدوارم بتوانید همواره در مسیر کسب علم و دانش در خدمت به جامعه موفق و پیروز باشید.
دکتر شهلا روزبهانی تاکید کرد: فارغ التحصیلی در واقع شروع یک فصل جدید در زندگی شما جوانان است که شما بتوانید دائما در حال آموختن و تحصیل علم بوده و در خدمت به جامعه تلاش کنید.
رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان خطاب به فارغ التحصیلان اظهار کرد: واقعیت دنیای امروز در بحث اشتغال کارآفرینی است و توجه داشته باشید کسانی موفق تر هستند که تفکر کارآفرینی داشته و با استفاده از فرصتها و ایده های خلاق بتوانند در عرصه ایجاد شغل گام بردارند.
وی افزود: شما فارغ التحصیلان با مطالعه زندگی افراد کارآفرین وخلاق می بینید که بسیاری از آنها با بضاعت کم ولی همت و پشتکار زیاد به چه درجاتی از موفقیت دست پیدا کرده اند و یقینا شما هم می توانید با تلاش و پشتکار در زمینه رشته تحصیلی خود یک کارآفرین موفق بوده و با ایجاد اشتغال در خدمت به جامعه هم مفید باشید.
در این مراسم که با برنامه های متنوع همراه بود از فارغ التحصیلان ممتاز رشته های مختلف واحد فلاورجان با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.
منبع : آنا.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc