کد خبر : 19386
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 20:50

از فعالیت یک واحد تولیدی شن و ماسه در شهرستان فلاورجان جلوگیری شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان گفت: کارشناسان این اداره پس از پایش واحدهای صنعتی این شهرستان یک واحد دانه بندی شن و ماسه را تعطیل کردند. محمد ولید مغربی افزود: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان طی گشت و پایش واحدهای صنعتی شهرستان فلاورجان یک واحد دانه بندی شن و ماسه را پلمپ کردند. محمد ولید مغربی

photo_2016-10-07_00-39-00

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان گفت: کارشناسان این اداره پس از پایش واحدهای صنعتی این شهرستان یک واحد دانه بندی شن و ماسه را تعطیل کردند.

محمد ولید مغربی افزود: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست فلاورجان طی گشت و پایش واحدهای صنعتی شهرستان فلاورجان یک واحد دانه بندی شن و ماسه را پلمپ کردند.

محمد ولید مغربی سرپرست این اداره گفت : آلودگی عبارتست از پخش یا آمیختن مواد خارجی به آب ، هوا ، خاک به میزانی که کیفیت فیزیکی ، شیمیایی و یا بیولوژیکی آن را به گونه ای تغییر دهد که به حال انسان ، سایر موجودات و آثار و ابنیه مضر باشد. ولید مغربی افزود؛ طبق این تعریف آلودگی لزوما شامل خسارات فیزیکی نمی باشد و ایجاد وقفه در فعالیتهای انسانی خود آلودگی است .

وی در ادامه افزود :با توجه به اینکه این واحد تولیدی باعث ایجاد آلودگی شدید در منطقه شده بود از ادامه فعالیت آن توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلوگیری شد.
ولید مغربی گفت : علاووه بر قوانین زیست محیطی موجود با استناد به متون دین مبین ، احادیث و روایات معصومین،دین اسلام اهمیت فوق العاده ای به محیط زیست داده است و آلودگی محیط زیست از نظر اخلاقی و شرعی نیز مردود است .
وی یادآور شد از فعالیت این واحد آلوده کننده به دلیل عدم توجه به اخطارهای مکرر زیست محیطی مبنی بر رفع آلایندگی هوا در شهرستان فلاورجان جلوگیری شد و تا رفع آلایندگی این واحد صنعتی همچنان در پلمب خواهد بود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc