کد خبر : 20267
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 - 20:56

تاکید نماینده مردم فلاورجان بر لزوم تجهیز کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرستان فلاورجان

حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در بازدید از بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان :تحول شگرفی در درمان تامین اجتماعی استان اصفهان رخ داده است ، حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان از بخشهای مختلف بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان بازدید کرد. در این بازدید که مدیر درمان

حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در بازدید از بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان :تحول شگرفی در درمان تامین اجتماعی استان اصفهان رخ داده است

، حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان از بخشهای مختلف بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان بازدید کرد.
در این بازدید که مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان ، رئیس و مدیران این بیمارستان نیز حضور داشتند حجه الاسلام موسوی از بخش های NICU ، آنژیوگرافی ، اورژانس ، داخلی و … بازدید و از نزدیک در جریان عملکرد کادر پزشکی و نحوه برخورد با بیماران قرار گرفتند .
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس سپس در جمع رئیس و اعضای هیئت رئیسه این بیمارستان ضمن قدردانی از تلاش و همت والای مدیران و کادر پزشکی این مجموعه یادآور شدند که در طول مدیریت جدید درمان تامین اجتماعی استان اصفهان ، شاهد رشد و تحول شگرفی در نحوه و کیفیت خدمات رسانی مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی بوده ایم که انشاء الله این رشد به صورت تصاعدی ادامه داشته باشد .
موسوی لارگانی انجام روزانه بیش از ۱۰۰ عمل جراحی در این بیمارستان را نشانگر امکانات و تجهیزات مدرن و دقت نظر و تجربه کادر پزشکی و پرستاری این بیمارستان دانست و آن را با توجه به سبقه این مرکز حیرت آور دانست .
موسوی لارگانی توسعه این بیمارستان را امری مهم قلمداد کرده و تاکید کرد: این امر در حالت عادی ممکن بود چندین سال به طول بینجامد ولی با تلاش مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ، هم اکنون این مرکز مدرن برای بیمه شدگان استان که اکثرا از افراد محروم هستند ، قابل استفاده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن قدردانی از تلاشهای شبانه روزی مدیران ، پزشکان ، پرستاران و پرسنل این بیمارستان گفت: افراد شاغل در حوزه درمان ، از زحمتکش ترین اقشار جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و بنده بعنوان کوچکترین خدمتگذار استان اصفهان ، بابت تلاش شبانه روزی و ارزنده در مراکز درمانی و بیمارستانها که کاری الهی و پر زحمت است، از تمامی کارکنان حوزه درمان تشکر می کنم.
نماینده مردم فلاورجان در ادامه یادآور شد که در  آینده به همراه تعدادی از نمایندگان استان از مراکز درمانی استان بازدید و پیگیر حل مشکلات موجود خواهند شد.
موسوی لارگانی در پایان تاکید کرد : ان‌شاءالله مدیریت درمان استان همچون گذشته از شهرستان فلاورجان حمایتهای لازم را به عمل آورده و تجهیزات لازم کلینیک تخصصی فلاورجان را در اختیار این مجموعه قرار دهند . همچنین از فعالیتهای درخشان مدیر کلینیک تامین اجتماعی شهرستان فلاورجان قدردانی می نمایم ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc