کد خبر : 21176
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1395 - 19:47

موسوی لارگانی:ارزش گذرنامه۱۲رتبه دردولت روحانی پایین‌ترآمد

نماینده فلاورجان در مجلس با بیان اینکه ارزش پاسپورت ایرانی در دولت روحانی ۱۲ رتبه پایین‌تر آمده است، گفت: دولت پاسخ لجن‌پراکنی‌ها و اظهارات اهانت‌آمیز نخست‌وزیر انگلیس به ملت ایران را بدهد. به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه پارلمان) در تذکری

نماینده فلاورجان در مجلس با بیان اینکه ارزش پاسپورت ایرانی در دولت روحانی ۱۲ رتبه پایین‌تر آمده است، گفت: دولت پاسخ لجن‌پراکنی‌ها و اظهارات اهانت‌آمیز نخست‌وزیر انگلیس به ملت ایران را بدهد.635652079360061314
به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه پارلمان) در تذکری آیین‌نامه‌ای نسبت به اظهارات توهین‌آمیز نخست‌وزیر انگلیس به ملت ایران به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: بنده می‌خواهم امروز درباره لجن‌پراکنی‌ها و سخنان توهین‌آمیز نخست‌وزیر انگلیس به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نکاتی را مطرح کنم. جا داشت آقای پزشکیان که صبح امروز ریاست مجلس را برعهده داشت، از طرف مجلس یک اشاره‌ای به این سخنان توهین‌آمیز نخست‌وزیر انگلیس می‌کرد. 

 
وی افزود: روز گذشته علی‌رغم توافقات، باز هم وزیر دفاع آمریکا به ملت ایران توهین کرده است. این اهانت‌ها که انجام می‌شود، آقای روحانی و دولت باید پاسخ دهند. آقای روحانی که می‌خواست عزت را به پاسپورت ایران برگرداند و پاسپورت ایرانی را دارای ارزش کند، چگونه امروز مورد اهانت آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها قرار می‌گیریم اما دولت واکنشی نشان نمی‌دهد؟!
 
نماینده فلاورجان در مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: چند ماه پیش منافقان خون‌آشام جلسه گرفتند و انواع توهین‌ها به ملت ایران در آن جلسه انجام شد، اما دریغ از یک واکنش.
 
موسوی لارگانی با بیان اینکه طبق گزارش‌ها، رتبه پاسپورت ایرانی ۱۲ رتبه پایین‌تر آمده است، گفت: دولت همواره می‌خواهد با سکوت و لبخند موضوعات را فیصله دهد، رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر ما یک قدم از خواسته‌های بحق‌مان عقب‌نشینی کنیم، آنان صد قدم پیش می‌آیند. در برجام ما عقب‌نشینی کردیم و از خواسته‌ها و داشته‌های خودمان صرف‌نظر کردیم، اما آمریکایی‌ها به توافقات‌شان در برجام عمل نکردند و لذا امروز حقیقتاً لازم است از عزت این ملت دفاع شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc