کد خبر : 22191
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 13:24

انتخاب مقاله کارمند بهزیستی فلاورجان،بعنوان مقاله  برتر در دهمین کنگره دانش اعتیاد وسومین کنگره بین المللی اعتیاد 

  در دهمین کنگره دانش اعتیاد وسومین کنگره بین المللی اعتیاد که در تهران برگزار شد، مقاله مریم مجیدی کارمند معلول بهزیستی فلاورجان به عنوان یکی از مقالات برتر شناخته شد. دراین کنگره، ازبین ۱۰۰۰مقاله ارائه شده، حدود ۶۵۰ مقاله به صورت پوستر و ۲۳۰ مقاله به صورت سخنرانی پذیرش شده بود و مقاله مریم

 
در دهمین کنگره دانش اعتیاد وسومین کنگره بین المللی اعتیاد که در تهران برگزار شد، مقاله مریم مجیدی کارمند معلول بهزیستی فلاورجان به عنوان یکی از مقالات برتر شناخته شد.
دراین کنگره، ازبین ۱۰۰۰مقاله ارائه شده، حدود ۶۵۰ مقاله به صورت پوستر و ۲۳۰ مقاله به صورت سخنرانی پذیرش شده بود و مقاله مریم مجیدی درچه به عنوان تنها معلول ارائه دهنده مقاله باموضوع بررسی ارتباط بین خدمات کار درمانی جسمی با شدت گرایش به اعتیاد دربین معلولین جسمی حرکتی ساکن شهرستان فلاورجان” که با همکاری با همکاری علی بهرامی رئیس اداره بهزیستی شهرستان فلاورجان تهیه شده بود،دربخش سخنرانی ارائه مقالات فردی، از بین ۱۰ مقاله برگزیده شده موفق به کسب مقام پنجم گردید و از وی تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است مقاله دوم نامبردگان در این کنگره، باموضوع بررسی رابطه رضایتمندی از وضعیت شغلی با شدت گرایش به اعتیاد در بین معلولین جسمی حرکتی شهرستان فلاورجان به صورت پوستر ارائه شده بود.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc