کد خبر : 22298
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 8:15

نمایشگاه طرحهای تحقیقاتی پژوهشی جابرابن حیان در گارماسه افتتاح شد

نمایشگاه طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی جابرابن حیان ویژه ی دانش آموزان دوره ی آموزش ابتدایی در نخستین روز از گرامیداشت دهه ی مبارک فجر با هدف ایجاد انگیزه و تشویق دانش آموزان با حضور مسئولین شهرستان ،مدیر محترم آموزش و پرورش در دبستان شهید باهنر گارماسه ، افتتاح گردید . دکتر کمالی مدیر محترم آموزش

نمایشگاه طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی جابرابن حیان ویژه ی دانش آموزان دوره ی آموزش ابتدایی در نخستین روز از گرامیداشت دهه ی مبارک فجر با هدف ایجاد انگیزه و تشویق دانش آموزان با حضور مسئولین شهرستان ،مدیر محترم آموزش و پرورش در دبستان شهید باهنر گارماسه ، افتتاح گردید .
دکتر کمالی مدیر محترم آموزش و پرورش فلاورجان  در این مراسم ، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه در خصوص فلسفه ی وجودی این نمایشگاه ، عنوان نمود :«هدف از اجرای طرح علمی پژوهشی جابربن حیان البته اگر به صورت صحیح و اصولی اجرا گردد، ایجادو تقویت حس کنجکاوی در دانش آموزان است که باعث تشویق وترغیب دانش آموزان به پژوهش و تحقیق می گردد، همچنین می تواند قوه ی خلاقیت دانش آموزان را پرورش می دهد»
لازم به ذکر است که طرح جابربن حیان ، شامل حوزه های جمع آوری و طبقه بندی برای دانش آموزان پایه های اول تا سوم و تحقیق ، مدل ، نمایش ، آزمایش وطراحی و ساخت، برای دانش آموزان پایه های چهارم تا ششم می باشد .
بخش جمع آوری و طبقه بندی فقط در سطح منطقه اجرا می گرددو نفرات برتر در سطح شهرستان معرفی می شوند. آثار دانش اموزان در حوزه های تحقیق ، مدل ، نمایش ، طراحی و ساخت ، آزمایش علاوه برمرحله ی منطقه ای به مرحله استانی و سپس کشوری نیز راه پیدا خواهند کرد.
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc