کد خبر : 22621
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1395 - 20:33

مردم با شرکت در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم و نوکران آنها در منطقه خواهند زد .

  پیام نماینده مردم شهرستان فلاورجان به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بِسْم الله الرحمن الرحیم ? دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از حکومت سلطه بوده و نقطه عطفی در تاریخ کشورمان به وجود آورد و گذشته را از آینده جدا و خاستگاه ارزشهای اسلامی شد . انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید

 
پیام نماینده مردم شهرستان فلاورجان به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
بِسْم الله الرحمن الرحیم
? دهه فجر مقطع رهایی ملت ایران از حکومت سلطه بوده و نقطه عطفی در تاریخ کشورمان به وجود آورد و گذشته را از آینده جدا و خاستگاه ارزشهای اسلامی شد .
انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات اسلام ، معنویت ، دیانت شده و به نوعی پیام آور توجه انسان به خدا و دین اسلام بود و چهره پوشیده استکبار جهانی افشا گردید .
 انقلاب اسلامی ایران بدون هیچگونه مرزبندی طبقاتی و گروهی پیروز شده و کاملا مردمی و اسلامی است که ایدئولوژی آن از اسلام ناب محمدی (ص) گرفته شده و با رهبری امام خمینی (ره) و حضور یکپارچه و متحد مردم و بااعتقاد به دین مبین اسلام پایه و اساس آن شکل گرفت .
انقلاب اسلامی ایران انقلابی آزادی بخش است که این باور و اعتقاد را به مستضعفین جهان داد که با سلاح ایمان می توان با استکبار جهانی جنگید و با آنان مقابله کرد و از تللوء انقلاب است که شاهد نصر و پیروزی مردم مسلمان و مبارز بر طاغوتهای جهان هستیم . مقاومت مردم ستمدیده یمن و بحرین ، پیروزی جوانان انقلابی و سلحشور عراق بر گروههای تروریستی ، مقاومت و مبارزه حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی و تروریستهای دست پرورده آنان و مقاومت چند ساله رزمندگان و جوانان غیور سوری در برابر تروریستهای جهانی و مبارزات ضد استکباری در سراسر جهان را باید در الهام از انقلاب اسلامی دانست و انشاء الله بیرق اسلام در همه نقاط زمین به احتزاز درخواهد آمد و آفتاب فروزنده اسلام به مظلومان و مستضعفان جهان تابیده خواهد شد .
 مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی در مقاطع مختلف همواره با حضور میلیونی و گسترده خود در پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب در راهپیمایی ها شرکت نموده و توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی و موجبات دلگرمی برای دوستان نظام اسلامی را فراهم نموده اند .
در این مقطع و برهه زمانی و با توجه به سیاستهای خصمانه آمریکا در برابر کشور عزیزمان و انعکاس پاسخ محکم و دندان شکن به شیطان بزرگ و ایادی آن ، ملت ایران با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه حماسه ای دیگر را خواهند آفرید .
 اطمینان دارم مردم حماسه آفرین و شهیدپرور استان اصفهان و شهرستان فلاورجان فردا همگام و پیشگام سایر هنوطنان عزیز در راهپیمایی میلیونی ٢٢ بهمن حضور یافته و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مستکبران عالم و نوکران آنها در منطقه خواهند زد .
سیدناصر موسوی لارگانی
خادم مردم فهیم و بابصیرت شهرستان فلاورجان در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc