کد خبر : 22908
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 23:40

اجرای طرح کرامت در شهرستان فلاورجان با هدف مقابله با معضل خانمانسوز مواد مخدر

طرح کرامت با هدف مقابله با معضل خانمانسوز مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با حضور واحدهای اجرایی و گشت های انتظامی در شهرستان فلاورجان به اجرا درآمد. سرهنگ حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: طرح کرامت با هدف مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط

طرح کرامت با هدف مقابله با معضل خانمانسوز مواد مخدر و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با حضور واحدهای اجرایی و گشت های انتظامی در شهرستان فلاورجان به اجرا درآمد.IMG_5294
سرهنگ حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: طرح کرامت با هدف مبارزه با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز روز گذشته طی عملیات مشترک نیروهای یگان امداد، پلیس های تخصصی و حضور فعال کلانتری ها در سطح شهرستان به اجرا درآمد .
وی با رضایت بخش عنوان کردن این طرح اظهار داشت: در این طرح دو محل توزیع و مصرف مواد مخدر شناسایی و پلمپ شد، تعدادی از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر ، مبالغی وجوه نقد حاصل فروش مواد، به همراه یک دستگاه خودروی وانت ، یک دستگاه پیکان و دو دستگاه موتور سیکلت توقیف گردید.
برخورد جدی با سوداگران مرگ و اراذل و اوباش
سرهنگ نیکبخت با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ و اراذل و اوباش و سارقین بیان کرد: برخورد قانونی با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم از وظایف ذاتی پلیس خدمتگزار و از حقوق شهروندی است که به جد پیگیری می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان اظهار داشت: شهرستان فلاورجان به عنوان یکی از شهرستان های نمونه در زمینه مبارزه با مواد مخدر شناخته شده و پلیس خدمتگزار در راستای تحقق مطالبات مردمی با همکاری تنگاتنگ معتمدین و هماهنگی دستگاه قضایی و سایر های نهادهای اجرایی اقدام به اجرای این گونه طرح ها می کند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc