کد خبر : 23744
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1395 - 13:34

دستگیری فروشندگان مواد افیونی در شهرستان فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز اجرا و ۳۹ فروشنده مواد مخدر و معتاد تابلو دستگیر شدند.  سرهنگ حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خبر داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز اجرا و ۳۹ فروشنده مواد مخدر و معتاد تابلو دستگیر شدند.
 سرهنگ حسن نیکبخت فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار کرد: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری فروشندگان مواد افیونی و معتادان تابلو در شهرستان فلاورجان اجرا شد.
وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی همزمان به پنج پاتوق توزیع و استعمال مواد مخدر اعزام شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این طرح چهار نفر از عاملان اصلی توزیع مواد افیونی و ۳۵ نفر مصرف کننده و معتادان تابلو حین مصرف دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.
توقیف چهار دستگاه خودروی سواری و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت
سرهنگ نیکبخت افزود: مقدار ۴۸ گرم هروئین ،۱۵ گرم شیشه، هشت گرم تریاک ،۵۰سانت شیره ، چهار دستگاه توزیع مواد مخدر و مقدار ۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد .
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به توقیف چهار دستگاه خودروی سواری و ۱۸دستگاه موتورسیکلت در این طرح خاطر نشان کرد: اجرای طرح های پاک سازی نیازمند تعامل و همیاری همه دستگاه ها و آحاد مردم است و اینگونه عملیات ها همواره رضایت مندی مردم را در پی داشته و پلیس خدمتگزار در راستای تحقق مطالبات مردمی و با انجام اقدامات دقیق و همکاری تنگاتنگ معتمدین و با هماهنگی کامل با دستگاه قضائی و سایر نهادهای اجرایی اقدام به اجرای این طرح ها می کند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc