کد خبر : 24999
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اردیبهشت 1396 - 14:03

افتتاح نمایشگاه آثارهنری هنرجویان هنرستان حضرت مریم در قهدریجان

نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان حضرت مریم قهدریجان ، با حضور مدیر آموزش و پرورش  فلاورجان و تعدادی از مسئولین افتتاح گردید. دراین مراسم دکتر کمالی  مدیر آموزش و پرورش  فلاورجان  ضمن تبریک هفته ی گرامیداشت مقام شامخ معلم و تقارن آن با اعیاد خجسته ی شعبانیه ، از مدیر ، معاونین هنرستان حضرت مریم قهدریجان

نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان حضرت مریم قهدریجان ، با حضور مدیر آموزش و پرورش  فلاورجان و تعدادی از مسئولین افتتاح گردید.
دراین مراسم دکتر کمالی  مدیر آموزش و پرورش  فلاورجان  ضمن تبریک هفته ی گرامیداشت مقام شامخ معلم و تقارن آن با اعیاد خجسته ی شعبانیه ، از مدیر ، معاونین هنرستان حضرت مریم قهدریجان و برگزار کنندگان این نمایشگاه ، تقدیر و تشکر نمود .

ایشان در جمع هنرجویان  هنرستان حضرت مریم قهدریجان ، در خصوص هدف از برپایی این  نمایشگاه ها در هفته ی معرفی مشاغل ، اظهار داشت:  « در هنرستان ها پتانسیل ها و توانمندی های بسیار زیادی وجود دارد که دانش آموزان می توانند پس از فارغ التحصیل شدن بامهارت هایی که کسب نموده اند ، وارد بازار کار شوند . ولی عمدتا اولیا و دانش آموزان سایر مدارس از ظرفیت های موجود در هنرستان ها اطلاعات دقیق و درستی ندارند . بنابراین با برپایی نمایشگاههای معرفی مشاغل ، می توان اطلاع رسانی درستی به عمل آورد ف تادانش آموزان و اولیا نیز با دستاورد ها و توانمندی های هنرجویان در هنرستان ها آشنا شوند و بتوانند به صورت آگاهانه انتخاب رشته های خوبی داشته باشند .
ایشان هدف از برپایی این نمایشگاهها را معرفی رشته‌ها و توانمندی‌های هنرستان‌های کار و دانش و فنی حرفه‌ای و آشنایی دانش آموزان و اولیا آنان با رشته‌های فنی و ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین دانش آموزان دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc