کد خبر : 26775
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1396 - 11:20

پیام تشکر فرماندار فلاورجان از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

پیام تشکر فرماندار فلاورجان از حضور حماسی و پرشور مردم شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

هدایت با صدور پیامی از حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان فلاورجان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی نمود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسه آفرین آحاد مختلف مردم شهرستان بالاخص مسئولین سختکوش، روحانیت جلیل القدر، خانواده های معظم شهدا،

هدایت با صدور پیامی از حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان فلاورجان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسه آفرین آحاد مختلف مردم شهرستان بالاخص مسئولین سختکوش، روحانیت جلیل القدر، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار مردم همیشه در صحنه شهرستان فلاورجان در راهپیمایی روز قدس، تقدیر و تشکر نمود.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
روز جهانی قدس یادآور تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان آزاده در سراسر جهان است تا با شرکت در این روز مهم انزجارخود را از رژیم صهیونیستی و حامیانش اعلام کنند.
مردم مؤمن و روزه دار شهرستان فلاورجان بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه ای دیگر آفریدند و ثابت کردند که با آگاهی و بصیرتی ستودنی در مسیر دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین پایدار و استوار هستند  و با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس خیابانها و کوچه های شهرستان را آزین بستند. در این حضور حماسی همه اقوام ،اقشار و سلایق سیاسی شهرستان فلاورجان دوش به دوش هم فریاد الله اکبر و مرگ بر اسرائیل سر دادند و به دنیا این پیام را دادند که مبارزه با ظلم و تجاوز، هدف و آرمان مشترک همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.
بی‌شک این خروش انقلابی که در لبیک به ندای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار شهرستان فلاورجان ثبت کرد. این حماسه آفرینی که نشان از عمق درک مردم این شهرستان دارد شایسته بالاترین تقدیرهاست .
اینجانب ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر، این حضور را ارج نهاده و از همه آحاد مردم شهرستان علی الخصوص مسئولین سختکوش، روحانیت جلیل القدر، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و سایر اقشار مردم همیشه در صحنه شهرستان فلاورجان تقدیر و تشکر می نمایم. ان شاالله که این حضور و بیداری زمینه خروش جهانی انسانهای آزاده برای رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان صهیونیستی گردد.
اصغر هدایت
فرماندار شهرستان فلاورجان.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc