کد خبر : 27724
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1396 - 10:11

همزمان با دهه کرامت و با شعار پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برنامه

جمعه های ورزشی /برای اولین بار در کشور در فلاورجان شروع شد

جمعه های ورزشی /برای اولین بار در کشور در فلاورجان شروع شد

همزمان با دهه کرامت و با شعار پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برنامه جمعه های ورزشی برای اولین بار در کشور در شهرستان فلاورجان شروع بکار خواهد کرد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان طرح جمعه های ورزشی را یکی از مهمترین برنامه های خود در شهرستان دانست و گفت: هدف داریم با

همزمان با دهه کرامت و با شعار پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برنامه جمعه های ورزشی برای اولین بار در کشور در شهرستان فلاورجان شروع بکار خواهد کرد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان طرح جمعه های ورزشی را یکی از مهمترین برنامه های خود در شهرستان دانست و گفت: هدف داریم با اجرای پرنشاط برنامه های ورزشی در سطح پارک های شهرستان این برنامه را به سایر شهرستان های استان و کشور هم انتقال دهیم و شهرستان فلاورجان را بعنوان اولین پایگاه ورزش رایگان برای همه معرفی نماییم.

رئیسی همچنین افزود خوشبختانه ارگان های مختلف در اجرای این طرح با اداره ورزش و جوانان همگام شده اند و امیدواریم این برنامه ها بعد از شروع در مرکز شهرستان در هفته های اینده در سایر شهرها و روستاهای شهرستان در صورت مساعدت شهرداران و دهیاری ها این برنامه را اجرا نماییم.
رئیسی هدف از برگزاری این برنامه ها را شادابی بین عموم مردم شهرستان دانست و گفت : مردم حق دارند شاد باشند و سالم زندگی کنند که ورزش یکی از راه های مهم در رسیدن به این اهداف می باشد.
اولین جمعه ورزشی فردا با اجرای برنامه هیات انجمن های ورزشی از ساعت ۸ صبح در پارک میثم آغاز خواهد شد که عموم مردم شهرستان می توانند در برنامه های این هیات شامل دارت ؛ فوتبال دستی ، طناب کشی ؛ جهت یابی و نمایش پهبادهای بدون سرنشین شرکت نمایند.
دومین برنامه ورزشی فردا برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در بستر زاینده رود است که با همکاری هیات دوچرخه سواری و موتورسواری اجرا خواهد شد که این برنامه راس ساعت ۹ استارت خواهد خورد.
اما یکی از برنامه های بی نظیر که در شهرستان تا بحال برگزار نشده است مسابقات قوی ترین مردان شهرستان است که همچون برنامه های کشوری این رشته با حضور قهرمانان مختلف کشوری و استانی توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام از ساعت ۱۷ در پارک میثم آغاز خواهد شد.
همچنین در کنار این برنامه های شاد و پرنشاط در پارک میثم فلاورجان در شهر بهاران هم رده بندی و فینال مسابقات والیبال نونهالان قهرمانی شهرستان توسط هیات والیبال در سالن شهدای این شهر از ساعت ۱۲ آغاز خواهد شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc