کد خبر : 27897
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396 - 21:15

همزمان با "روز خبرنگار"؛

رئیس آموزش وپرورش پیربکران از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد

رئیس آموزش وپرورش پیربکران  از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد
سهرابی رییس اداره آموزش وپرورش پیربکران:طرح رضوان با حضور 150 نفز از دانش آموزان  از برنامه های طرح تابستانه بسیج دانش آموزی است که به مدت 5 هفته و طول 35 روز در مدارس ابتدایی پسرانه و برای پایه های پنجم و ششم ابتدایی برگزار می شود

رییس اداره آموزش وپرورش پیربکران   از خبرنگاران شهرستان فلاورجان تقدیر و تشکر کرد.
سهرابی رییس اداره آموزش وپرورش پیربکران  ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران فعال در شهرستان فلاورجان، از تلاش همه آنان جهت اطلاع رسانی و خبرگزاری در سطح شهرستان تشکر کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه  فعالیت خبرنگاران را  به علت تلاش مداوم آنها جهت خبررسانی، کاری مهم و ارزشمند است افزود  : یکی از مسائل مهم جهان اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از مجموعه فعالیت ها بطور شفاف و صادقانه است و خبرنگار وظیفه دارد آسیب ها را یادآوری کند و نقاط قوت را برای مردم بیان نماید.
سهرابی در ادامه اشاره به  برگزاری طرح رضوان افزود :طرح رضوان با حضور ۱۵۰ نفز از دانش آموزان  از برنامه های طرح تابستانه بسیج دانش آموزی است که به مدت ۵ هفته و طول ۳۵ روز در مدارس ابتدایی پسرانه و برای پایه های پنجم و ششم ابتدایی برگزار می شود . باغ خدا یا باغ بهشت، من سرباز ایرانم، قرآن، اعتقادات ، احکام، ورزش یک ساعت، المپیاد ورزشی، فیلم و حفظ موضوعی و قرائت قرآن از سرفصل های آموزشی این طرح می باشد.
وی در ادامه افزود : طرح هجرت ۳  با مشارکت ۱۰۰نفر از روز دانش آموزان بخش پیربکران  اجرا خواهد شد
وی در پایان  کسب رتبه برگزیده وبلاگ نویسی در سطح کشور، کسب رتبه توسط همکاران در سومین جشنواره تجارب برتر، کسب رتبه سوم در شورای دانش آموزی در سطح استان و کسب رتبه برتر در جشنواره نو جوان خوارزمی در قسمت دست سازه را از افتخارات ماه اخیر آموزش و پرورش پیربکران اعلام کرد.
تصاویر تجلیل از خبرنگاران :

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc