کد خبر : 28297
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 - 10:59

لیلا اله‌دادیان عضو منتخب شورای اسلامی شهر فلاورجان

شهردار آینده فلاورجان کیست؟

شهردار آینده فلاورجان  کیست؟
یکی از شاخص‌های انتخاب شهردار داشتن تخصص و تجربه و سابقه حضور در شهرداری است

لیلا اله‌دادیان عضو منتخب شورای اسلامی شهر فلاورجان  اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی منتخب دوره پنجم تا کنون در حدود ۲ ماه با تعداد ۱۵ نفر از نیروهای بومی و غیربومی صحبت کرده و از افراد برنامه خواسته‌ شده که ۱۰ نفر در لیست تأیید نهایی قرارگرفته‌اند که یک نفر از آن‌ها بومی است؛ با توجه به حضور یک نفر از اعضای شورای شهر در سفر حج تمتع تا کنون درباره شهردار آینده هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.
وی در ادامه با بیان اینکه توسط اعضای منتخب شورا نگاه سیاسی و جناحی در انتخاب شهردار وجود ندارد، افزود: یکی از شاخص‌های انتخاب شهردار داشتن تخصص و تجربه و سابقه حضور در شهرداری است که با این نگاه از شهرداران بعضی از مناطق اصفهان نیز برای بررسی سوابق دعو ت‌شده است.
اله‌دادیان ادامه داد: زندگی شهری یک زندگی جمعی است و برای موفقیت در این نوع زندگی بایستی فردگرایی و منفعت‌طلبی تا حدودی مهار شده و اخلاق جمعی رواج یابد؛ با توجه به حضور امیر احمد زندآور شهردار سابق فلاورجان در لیست اعضای منتخب شورای شهر اصفهان امیدواریم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسیم.
عضو منتخب دوره پنجم شورای شهر فلاورجان بیان داشت: مهم‌ترین فعالیت اقتصادی مردم شهر فلاورجان کشاورزی است، که این مساله به دلیل کمبود آب، کشاورزان را با مشکل مواجه کرده، می‌توان با ارائه راهکار مشکل کشاورزان را مرتفع و اقتصاد اول این شهر را دوباره رونق بخشید.
وی در پایان تصریح کرد: رشد و توسعه هر جامعه باید متناسب با به‌کارگیری توانایی‌های موجود در آن جامعه بوده که یکی از راه‌های تحقق آن، تأمین بستر کالبدی مناسب برای حضور فعال افراد و ایجاد فرصت‌های مساوی برای اقشار مختلف در جابجایی و دسترسی عمومی و فضاهای شهری است که امید است در دوره جدید حضور اعضای شورای شهر فلاورجان این نگاه حاکم شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc