کد خبر : 28430
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 15:36

شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند

پیام شهردار کلیشادوسودرجان به مناسبت هفته دولت

پیام شهردار کلیشادوسودرجان به مناسبت هفته دولت
شهردار شهر کلیشادوسودرجان با صدور پیامی، با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشت.

شهردار شهر کلیشادوسودرجان با صدور پیامی، با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی داشت.
متن پیام  به شرح ذیل است؛

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا ؛سیره،منش و روش آنان بود
هفته دولت نماد وحدت مردم و دولت، یادگار ارزشمند تلاش فرزندان گرانقدرانقلاب و یادآور روزهای پرشور خدمتگزاری نیروهای مخلص و متعهد، شهیدان رجایی و باهنر است که شایسته سپاس و قدردانی می باشد.
هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام هم قسم شوند، برای ساختن ایرانی مقتدر، ایرانی استوار ، ایرانی آباد و ایرانی آزاد.
از سویی دیگر این هفته تجلیل از شهدایی است که در اوج اقتدار سیاسی و اقبال اجتماعی ،صفات بارز انسانی خود شامل تواضع ،عشق به مردم ، کار و خدمت برای مردم را از دست ندادند و لحظه لحظه عمر نه چندان طولانی ولی عریض خود را در راه اسلام و انقلاب به زیباترین وجه به کار گرفته و مورد استفاده قرار دادند
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. در کارنامه دولت ‏هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‏اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏ها و فداکاری‏ها ثبت شده است. وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است، تلاش ها و فداکاری هایی که در راه خدا و برای ساختن ایرانی سربلند وآباد انجام شد و به حق قدردانی از آنها وظیفه ای است بس خطیر و مهم که معانی ارزشمندی که پس از شهادت شهدای والا مقام رجایی و باهنر برای ما متجلی شده همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولتهای جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در دسترسی به اهداف توسعه بلند و کلان کشور و دستیابی آن به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت،کمک شایانی کردند. بی شک، شهادت این شهیدان بزرگوار، همواره الهام بخش کوشش ها و تلاش هایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می دهند.
شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند، بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید ،می تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشدتا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ،تأسی نمایند
هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و با اندیشه و تدبیر زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید و نشاط در دل تمامی ایرانیان فراهم آورند.
بی‌تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان، در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با محوریت شعار امسال، گام بردارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی همکاران تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون همگان را در رستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان ؛ در سایه توجهات حضرت‌ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان خواستارم.
علی ساعدی
شهردار شهر کلیشادوسودرجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc