کد خبر : 29486
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1396 - 5:35

در حسینیه ی روستای هویه برگزار گردید.

برگزاری یادواره ی سردار شهید سعیدالله عسگری در روستای هویه

برگزاری یادواره ی سردار شهید سعیدالله عسگری در  روستای هویه
یادواره ی سردار شهید سعیدالله عسگری به همت مدیران مدارس شهید عسکری و طاهره روستای هویه در حسینیه ی روستای هویه برگزار گردید.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف معرفی شهدا و آشنا نمودن دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت ، یادواره ی سردار شهید سعیدالله عسکری به همت مدیران مدارس شهید عسکری و طاهره روستای هویه و با حضور مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگری شهرستان فلاورجان ، تعدادی از مسئولین شهرستان  در حسینیه ی روستای هویه با حضور پرافتخار خانواده ی معزز شهید همراه با اهالی روستا برگزار گردید.


در این مراسم مدیر آموزش و پرورش فلاورجان ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس و عرض تسلیت ایام محرم از برگزار کنندگان این مراسم معنوی و زیبا ، تقدیر و تشکر نمود .
مدیر آموزش و پرورش فلاورجان در ادامه عنوان نمود : « ما هرآنچه داریم از برکت خون شهداست . انس با قرآن ، نماز و حرکت در جهت زندگی اهل بیت علیه السلام مسیری است که شهدا در آن قدم گذاشته اند » . دکتر کمالی همچنین پیرامون اهمیت و تاثیر برگزاری این مراسم ها در مدارس ، اظهار داشت : « معرفی شهدا و ایثارگران به نوجوانان و آشناسازی دانش آموزان با فرهنگ شهادت و ایثارگری و سبک زندگی ایشان هم موجب رشد و اعتلای فکر و اندیشه ی نسل جوان می شود و هم حرکت جامعه در مسیر معنویات را حفظ و نگهداری می کند ».
دکتر کمالی با اشاره به قیام امام حسین (ع) تصریح نمود : « قیام امام حسین علیه السلام یک حرکت فرهنگی بود که در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر و تنها برای جلب رضای خدا انجام شد و به این دلیل آثار و برکات ماندگاری از خود به جای گذاشت ».
از برنامه های این مراسم می توان به قرائت بخشی از وصیتنامه و زندگینامه ی سردار شهید سعیدالله عسکری و اجرای سرود توسط دانش آموزان اشاره نمود .
در پایان این مراسم معنوی از مادر سردار شهید سعیدالله عسگری تقدیر به عمل آمد ..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc