کد خبر : 32664
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1396 - 18:10

شهرستان فلاورجان:

فرمانده نیروی انتظامی از حمایت‌های معنوی امام جمعه قهدریجان قدردانی کرد

فرمانده نیروی انتظامی از حمایت‌های معنوی امام جمعه قهدریجان قدردانی کرد
 سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا هاشمی امام جمعه محترم بخش قهدریجان تقدیر کرد +عکس 

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح سپاس از حمایت‌های معنوی حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج قاسم  هاشمی امام جمعه محترم بخش قهدریجان قدردانی کرد.
در بخشی از متن این لوح سپاس خطاب به حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج قاسم  هاشمی آمده است:
از ابراز لطف و تقدیر جناب‌عالی از نوع عملکرد و فرماندهان، مدیران و مأموران خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنترل مقتدرانه و مدبرانه حوادث اخیر سپاسگزارم.
بی‌تردید تأمین نظم و آسایش عمومی، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، برخورد قاطع با دسیسه گران بیگانه و رفتار توأم با عزَت و رحمت نسبت به فریب‌خوردگان نه‌تنها وظیفه سازمانی که تکلیف دینی و انقلابی برای همه دل‌های مؤمن به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
در این میان ناجا نیز افتخار دارد که همچون گذشته از هیچ کوششی در این جهاد مقدّس دریغ نورزیده و تحت زعامت و رهنمودهای فرماندهی معظم کّل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به‌گونه‌ای عمل کرده است که بسیاری از اعاظم و نخبگان، ازجمله حضرت‌عالی آن را پسندیده و تحسین نموده‌اند.
خداوند را بر این نعمت سپاس‌گزار و قدردان حسن نیت جناب‌عالی بوده و آرزومندم با دعای خیرتان همچنان در پیمودن صراط مستقیم ولایت و امامت موفق باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری
 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc