کد خبر : 33363
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اسفند 1396 - 19:13

اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان به مناسبت فرارسیدن سال_نو

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان به مناسبت فرارسیدن سال_نو
بحمد ا… در سالی که گذشت ورزشکاران شهرستان فلاورجان با تلاش، غیرت و همت خود توانستند بیش از ۲۵ مدال آسیایی ؛ جهانی و حدود ۷۰۰ مدال استانی و کشوری در رشته های مختلف کسب کنند
 ‍ ‍ ‍   رحمان رئیسی گهروئی  رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان   طی پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:
 یامقلب القلوب و الابصار
 یامدبراللیل والنهار
 یامحول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
حلول سال نو که با همراهی ماه پر خیر،برکت و پرامید رجب ؛ تجدید زندگی در طبیعت و زنده شدن گیاهان، یاد آور عظمت بی انتهای پروردگار و گذران سریع عمر، تجسم اعمال و رفتار در روز قیامت است ؛ تداعی کننده ایجاد حال بهتر و شایسته تردر ما می باشد. همه نعمات در ایران اسلامی مرهون تعالیم قرآن ، اهلبیت و خاصه حضرت فاطمه زهرا (س) است. امید است همواره در سایه تعالیم فرزند عزیزش قائم آل محمد حضرت حجت ابن الحسن عسکری (عج) قرار گرفته ودر اجرای فرامین مقام عظمای ولایت موفق و موید باشیم .
 توفیق خدمت به مردم شریف و قهرمان پرور شهرستان فلاورجان ؛افتخار بزرگی بود که به لطف خداوند متعال در سال ۹۶ نصیب اینجانب شد وخدا را سپاس می گوئیم که بحمد ا… در سالی که گذشت ورزشکاران شهرستان فلاورجان با تلاش، غیرت و همت خود توانستند بیش از ۲۵ مدال آسیایی ؛ جهانی و حدود ۷۰۰ مدال استانی و کشوری در رشته های مختلف کسب کنند انشاءالله در سال آینده در همه ابعاد همگانی، قهرمانی، بانوان، ورزش روستایی و توسعه زیرساخت‌ها شاهد توفیقات روز افزونی در ورزش شهرستان خواهیم بود.که با همکاری سایر مسئولین شهرستان طرح‌ها و پروژه های بزرگ ورزشی را به بهره‌برداری خواهیم رساند.
در اینجا فرصت را مغتنم شمرده ، لازم می دانم از زحمات و تلاشهای صمیمانه و دلسوزانه و بی وقفه همه همکاران عزیزم دراداره ورزش و جوانان ؛ رئیس و اعضای هیات های ورزشی شهرستان طی یکسال گذشته تشکر نمایم. بدون شک همه موفقیت ها و پیشرفت ها و افتخار آفرینی ها در طول سال، مرهون سعی و تلاش جمعی این عزیزان می‌باشد. اینجانب سال نو را که روزهای آغازین آن مقارن با سالروز میلاد مولای متقیان و جوانمردان حضرت علی (ع) سالی توأم با سلامتی، سعادت و عاقبت بخیری، سربلندی، پیروزی و موفقیت برای یکایک هموطنانم بویژه ورزشکاران عزیز ایران اسلامی از خداوند منان مسئلت دارم.
 《خدایا چنان کن سرانجام کار
                        تو خشنود باشی و ما رستگار 》
                                   رحمان رئیسی گهروئی
                              رئیس اداره ورزش وجوانان
                                    شهرستان فلاورجان

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc