کد خبر : 39743
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1398 - 21:40

کمک‌های اهدایی نیکوکاران فلاورجانی به سیل زدگان دراولین محموله ارسالی

کمک‌های اهدایی نیکوکاران فلاورجانی به سیل زدگان دراولین محموله ارسالی

ریس کمیته امداد فلاورجان گفت : از ابتدای راه اندازی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده کشور (هفتم فروردین) تاکنون ۵۶۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی برای مردم این مناطق جمع آوری شده است.

 

حمیدرضاطاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار نیوزفلاورجان اظهار داشت: به منظور جمع آوری کمک های مردم به آسیب دیدگان سیل اخیر در برخی مناطق کشور از هفتم فروردین چندین پایگاه توسط این نهاد در مناطق مختلف شهرستان دایر شد.
وی با بیان اینکه این پایگاه ها  آماده جمع آوری کمک های نوعدوستانه مردم است، افزود: ۵۶۰ میلیون ریال برای مردم این مناطق جمع آوری شده که ۱۰۰ میلیون ریال نقدی و مابقی به صورت کالا است.
طاهری با بیان اینکه هفته گذشته اولین محموله از این کمک ها به مناطق سیل زده دراستان لرستان ارسال شده است، اضافه کرد: علاوه بر این پایگاه ها،  مراکز نیکوکاری در شهرهاوروستاهای این شهرستان و  دفاتر کمیته امداد آماده دریافت کمک های مردم برای این مناطق است.

طاهری گفت: مردم نوعدوست و خیر شهرستان فلاورجان می توانند کمک های غیر نقدی خود از جمله پتو، پوشاک ، لوازم خوارکی و بهداشتی،  ماکارونی، سویا، انواع غذاهای کنسروی، روغن ،  شیر خشک که ضروری‌ترین وسایل موردنیاز سیل زده گان است را به پایگاه های جمع آوری تحویل دهند.

وی  پرداخت الکترونیکی را آسان و سریع‌ترین راه کمک به سیل‌زدگان عنوان کرد و افزود : مردم نیکوکار در شهرستان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۰۳۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، یاری‌رسان هم‌وطنان آسیب‌دیده خود باشند

.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc