کد خبر : 47573
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 11:20

دستگیری سارق طلا‌های دختر ۳ ساله در کمتر از ۴ ساعت

دستگیری سارق طلا‌های دختر ۳ ساله در کمتر از ۴ ساعت

فرمانده نیروی انتظامی فلاورجان از دستگیری سارق طلای کودکان در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده به سرقت طلا از دختربچه اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

به گزارش نیوز فلاورجان سرهنگ “ایرج کاکاوند گفت: ذر ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته درپی اعلام مرکز پیام مبنی بر یک مورد سرقت طلا‌های دختربچه‌ای خردسال در یکی از محله‌های شهر فلاورجان، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری وجانشین شهرستان و پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: عوامل گشت در محل با شخصی به هویت معلوم هماهنگ که اعلام کرده فرزندش در کوچه بازی می‌کرده که متوجه سرقت گوشواره هایش شدیم که با ۱۱۰ تماس گرفتم که در بررسی‌های به عمل آمده در محل سرقت مشخص شد، چوپانی که به همراه گوسفندان خود در حال تردد بوده در یک چشم به هم زدن گوشواره‌های او را سرقت و به سرعت از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی اظهارات این دختربچه و یک سری تحقیقات محلی با استفاده از شگرد‌های پلیسی، سارق را در کمتر از ۴ ساعت شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: متهم ۴۵ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده به سرقت گوشواره‌های طلای دختربچه اعتراف و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان از خانواده‌ها خواست، از رها کردن کودکان در کوچه و خیابان پرهیز و برای جلوگیری از سرقت از آراستن فرزندان خود به طلا در مواقع غیر ضروری خودداری و به آنان بیاموزند در محل‌های خلوت و دور افتاده بازی نکنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc