کد خبر : 47628
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 19:32

۱۵ شهریور ماه مدارس شهرستان فلاورجان بازگشایی می شود/الزام حضور با ماسک

۱۵ شهریور ماه مدارس شهرستان فلاورجان بازگشایی می شود/الزام حضور با ماسک

مدیر آموزش و پرورش فلاورجان با اشاره به بازگشایی مدارس شهرستان فلاورجان از ۱۵ شهریور ماه، گفت: آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان فلاورجان شنبه ۱۵ شهریورماه به صورت حضوری خواهد بود.

قربانعلی کاظمی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان در گفتگو با نیوز فلاورجان عنوان کرد:۴۰ هزار دانش آموز در ۲۰۰مدرسه در بخش های مرکزی و بخش قهدریجان  سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند .
وی در ادامه افزود: ۲۲۰۰۰ دانش آموز در  مقطع ابتدایی اول و دوم در ۱۰۱ مدرسه  و ۱۸ هزار دانش آموز در مقطع متوسطه اول و دوم  در  ۹۹ مدرسه  در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل می شوند.
کاظمی در ادامه عنوان کرد : سال تحصیلی جدید در شهرستان فلاورجان  از پانزدهم شهریورماه به صورت حضوری آغاز و کلیه مدارس باز و دایر خواهد بود.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان  در ادامه عنوان کرد : باتوجه به اینکه باز بودن مدارس و ارائه آموزش‌های حضوری اصل مهم در تربیت همه جانبه است، لذا اولویت با کلاس‌های حضوری است، پس لازم است تمام نکات بهداشتی و محیط امن برای حضور معلمان و دانش آموزان فراهم شود. مدارس جز در مواردی که ستاد مقابله با کرونا ،حضور دانش آموزان را در مدرسه ممنوع کرده، یا شرایط را پرخطر و اعلام تعطیلی می‌کند، باز است.
وی در ادامه افزود: حضور دانش‌آموزان و زمان‌های ساعات تدریس برای همه دروس حداکثر ۳۵ دقیقه است  وبرای  هر زنگ تفریح ۱۰ دقیقه برنامه ریزی شده است و تلاش می‌کنیم ساعت ورود و خروج شناور باشد تا ازدحام ایجاد نشود.
کاظمی خاطر نشان کرد: در مدارس دارای تراکم دانش آموزی بالا با رعایت دستورالعمل ها و آیین نامه بازگشایی مدارس دانش آموزان به دو گروه تقسیم می شوند که آموزش های بخشی از دروس را به صورت حضوری و بخشی دیگر را به صورت غیرحضوری دریافت می کنند.
 وی ادامه داد: به خانواده ها توصیه می شود با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، فرزندان شان را راهی مدرسه کنند، و  قبل از بازگشایی مدارس، تمام مدرسه‌ها ضدعفونی  خواهند شد تا دانش‌آموزان و خانواده‌ها کمترین دغدغه را برای حضور در مدرسه داشته باشند.
این مسؤل خاطر نشان کرد: آیین بازگشایی مدارس و زنگ سال تحصیلی جدید در روز شنبه ۱۵ شهریور در مدرسه بهارآزادی با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده معظم شهدا به صدا در خواهد آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc