کد خبر : 49371
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مرداد 1401 - 9:20

فلاورجان همواره شهرستانی مستعد در حوزه ورزش است

فلاورجان همواره شهرستانی مستعد در حوزه ورزش است
با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان نشست پیرامون احداث چمن مصنوعی استاندارد در مرکز شهرستان فلاورجان برگزار گردید.

به گزارش نیوز فلاورجان از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور در دفتر نماینده مردم شریف شهرستان فلاورجان نشستی را با حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان پیرامون احداث زمین چمن مصنوعی استاندارد در مرکز این شهرستان برگزار کرد.
در این جلسه فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان نیز حضور داشتند.
حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش، اظهار داشت: ما به دنبال این بودیم که در مرکز شهرستان فلاورجان زمین چمن مصنوعی استاندارد احداث شود، اما در مرکز شهرستان همکاری دیده نشد، چمن منتقل شد به شهر قهدریجان، خوشبختانه زیرسازی انجام شده، چمن خریداری گردیده و محوطه‌سازی آن قرار است در دستور کار قرار گیرد و پس از محوطه‌سازی چمن فرش خواهد شد و مورد استفاده ورزشکاران شهر قهدریجان قرار خواهد گرفت.
نماینده مردم شریف فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم با هماهنگی دیگر ارگان‌ها زمین چمن مصنوعی استاندارد مرکز شهرستان فلاورجان هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت و بیان داشت: شهرستان فلاورجان، یکی از شهرستان‌های مستعد استان در حوزه ورزش محسوب می‌شود، فلاورجان با توجه به پتانسیل ویژه‌ای که در ورزش دارد، شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این مرز و بوم در عرصه‌های ملی و بین المللی هستیم.
محمدی ضمن تشکر از نماینده مردم شریف فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی همیشه پیگیر مجدانه ‌مسائل ورزش بوده اند.
وی در خصوص احداث چمن مصنوعی استاندارد در مرکز شهرستان فلاورجان تاکید کرد: به طور خاص و با توجه به ظرفیت‌های شهرستان باید این موضوع پیگیری شود و فرایند کارها در اسرع وقت صورت پذیرد تا هرچه زودتر شاهد بهره برداری زمین چمن مصنوعی باشیم.
فرماندار شهرستان نیز ضمن تشکر از تشکیل جلسه عنوان داشت که تمامی ظرفیت های شهرستان نیز در این خصوص بسیج خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc