کد خبر : 50093
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آذر 1401 - 11:09

اولین جلسه آموزشی مربیان سازمان دانش آموزی برگزار شد

اولین جلسه آموزشی مربیان سازمان دانش آموزی برگزار شد

به گزارش نیوز فلاورجان اولین جلسه آموزشی مربیان سازمان دانش آموزی در تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات معلم اداره آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد. در این نشست توکلی رییس حوزه ستادی آموزش و پرورش پیربکران ابتدا به زمینه تشکیل و اهداف سازمان دانش آموزی اشاره کرد و رسالت آموزش و پرورش را

به گزارش نیوز فلاورجان اولین جلسه آموزشی مربیان سازمان دانش آموزی در تاریخ ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات معلم اداره آموزش و پرورش پیربکران برگزار شد.


در این نشست توکلی رییس حوزه ستادی آموزش و پرورش پیربکران ابتدا به زمینه تشکیل و اهداف سازمان دانش آموزی اشاره کرد و رسالت آموزش و پرورش را پرورش استعدادها دانست.

وی به داستان های قرآنی به عنوان بهترین الگو برای پرورش غیر مستقیم انسان اشاره و گفت: در شرایط سخت کرونا دشمن هویت ملی و وطن دوستی دانش آموزان را هدف قرار داده بود و حداقل ۷ سال زمان نیاز است تا مسائل تربیتی در دانش آموزان احیا شود و امروز سازمان دانش آموزی رسالت پرورش دانش آموزان برای مقابله با شرایط سخت را دارد.

توکلی بر تشکیل تیم های دانش آموزی و برگزاری مسابقات از جانب مربیان پرورشی تاکید کرد.

وی با تشکر از مربیان پرورشی گفت: در حوزه تربیتی کار های بر زمین مانده بسیاری داریم و با توجه به سرانه اندک سازمان برای هر دانش آموز این عزیزان با عشق به تربیت و آموزش دانش آموزان می پردازند.

در پایان رییس حوزه ستادی ضمن تشکر از زحمات هادیان معاونت پرورشی و کریمی مسئول سازمان دانش آموزی از زحمات خانم جعفری مسئول سابق سازمان دانش آموزی حوزه ستادی با اهداء هدیه‌ای به رسم یاد بود تقدیر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc