کد خبر : 50183
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 19:33

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در افتتاحیه کنگره شهدای کارگری شهرستان فلاورجان

کارگران ،رزمندگان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی

کارگران ،رزمندگان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان: شهرستان فلاورجان با تقدیم 1455 شهید در هشت سال دفاع مقدس این افتخار را داردکه  تعداد ۱۴۷ شهید گلگون کفن کارگری در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

سرهنگ محمد کریمیان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فلاورجان در مراسم افتتاحیه کنگره شهدای کارگری شهرستان فلاورجان باعرض تسلیت ایام فاطمیه و ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت رور نهم دیماه ،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ،عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری کنگره شهدای کارگری این است که بتوانیم نمونه الگوهای موفق کارگری را به نسل جوان و نوجوان معرفی کنیم .

وی در ادامه با اشاره به اینکه بابرگزاری کنگره شهدای کارگری شهرستان فلاورجان به استقبال کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان می رویم عنوان کرد: باتوجه به برگزاری کنگره ملی ۲۴هزار شهید استان اصفهان ،در سال آینده این رسالت را دنبال می‌کنیم که نقش رزمندگان و شهدای شهرستان فلاورجان را در هشت سال دفاع مقدس و بعد از دفاع مقدس معرفی کنیم.

وی ادامه داد: نقشه دشمن القای ناامیدی به نسل جوان و نوجوان است و با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعتی شهرستان فلاورجان و بازدید قشر جوان ،نوجوان و دانش آموز بدنبال ایجاد امیدآفرینی در آنها هستیم.

 وی در ادامه با بیان اینگه نمایشگاه دستاوردهای صنعتی در راستای کنگره شهدای کارگری برگزار می شود ادامه داد: برنامه های کنگره شهدای کارگری شهرستان فلاورجان تا چهاردهم دی ماه ادامه دارد و  اجلاسیه اختتامیه آن در اردوگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان در ادامه افزود: شهرستان فلاورجان با تقدیم ۱۴۵۵ شهید در هشت سال دفاع مقدس این افتخار را دارد که تعداد ۱۴۷ شهید گلگون کفن کارگری در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

«کنگره شهدای کارگر شهرستان فلاورجان»

وی در ادامه با تاکید براینکه مقام معظم رهبری رمز پیروزی در جنگ اقتصادی را اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی عنوان کردند افزود: در جنگ تمام عیار ترکیبی و جنگ اقتصادی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان پیچ تاریخی یاد کرده است امروز کارگران و تولید کنندگان ،رزمندگان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی هستند و با برگزاری این کنگره به دنبال این هستیم که همان فرهنگ جهادی که در هشت سال دفاع مقدس حکم فرما بود به عنوان رمز موفقیت بکارگیری شود.

وی ادامه داد: در این جنگ اقتصادی یکی از اقشاری که در آماج حملات دشمن واقع شده اند قشر کارگر است که دشمن تلاش می‌کند اعتراضات و مطالبات  صنفی را تبدیل به مسائل امنیتی کند که رمز موفقیت در این جنگ  داشتن بصیرت و جهاد تبیین است.

 

 وی در پایان افزود: شنبه دهم دی ماه کاروان شهدای گمنام در شهرستان فلاورجان تشییع می‌شود و در پانزدهم دی ماه نیز مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در شهر ابریشم و اردوگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

 

به گزارش نیوز فلاورجان ،صبح امروز مراسم افتتاحیه کنگره شهدای کارگری با حضور سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، معینی فرماندار ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ،فرمانده بسیج کارخانجات استان اصفهان ،جمعی از مسئولین شهرستانی ،اقشار مختلف مردم و جامعه کارگری در سالن اجتماعات شهرک صنعتی اشترجان برگزار شد. که در این مراسم از پوستر کنگره شهدای کارگری شهرستان رونمایی و از پایگاه بسیج برتر کارخانجات شهرستان فلاورجان در جشنواره مالک اشتر استان اصفهان نیز تقدیر به عمل آمد. 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc