کد خبر : 50327
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 21:53

سردار شمشیری

با شکل گیری انقلاب اسلامی حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.

با شکل گیری انقلاب اسلامی حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد.
سردار شمشیری جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا: شهید قاسم سلیمانی انسان وارسته وشجاع در وسط میدان جنگ بود

به گزارش نیوز فلاورجان جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا در اختتامیه کنگره شهدای کارگری شهرستان فلاورجان با بیان  اینکه  کشورها پیش از انقلاب اسلامی هیچ استقلالی  در مورد تصمیم گیری های کلان نداشتند  عنوان کرد : پیش از انقلاب اسلامی هیچ کشور مستقلی در دنیا وجود نداشت و همه کشورها به دو بلوک غرب و شرق تقسیم شده بودند که در زمان پهلوی ایران جزو بلوک غربی و زیر نظرآنها  اداره و صددرصد وابسته به آن‌ها بود که پیروزی انقلاب سبب فرار همه آن‌ها از کشور شد.

 وی ادامه داد :به برکت  هدایت‌های  امام خمینی یک مبنایی را در دنیا ایجاد شد که در دنیا بدون سابقه بود و با انقلاب اسلامی و شعار  استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی یک مبنای مستحکمی ایجاد شد که بتواند این مفهوم و معنا را برای دنیا منعکس  کند .

سردار علی شمشیری  در ادامه افزود :در روزهای اول پیروزی انقلاب ابر قدرت ها تصورشان این بود که به دلیل نیازمندیهای که ایران دارد مانند گذشته  در امور ایران دخالت کنند   و با ایجاد  غائله های مختلف و  آشفتگی های اول انقلاب سعی در تغییر بودند ولی با وجود   قدرت انقلاب و هدایت امام خمینی  همه این ها را خنثی کردند و در هیچ گونه برنامه ها نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این توطئه‌ها ی ابرقدرت ها این بود که با تحریک  صدام حسین بتواند به اهداف خود درباره مسائل منطقه و همچنین انقلاب اسلامی ایران دست پیدا کنند وبا محاسباتی که صدام انجام داده بود قرار بود تا  یک هفته ای دیگر به تهران برسد .

سردار شمشیری ادامه داد: افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که از بدو شکل‌گیری انقلاب اسلامی یک وجب از خاک میهن خود را به متجاوزان نداده است در حالی که پیش از انقلاب در پایان هر جنگی نقاط مختلفی از این کشور با بی‌کفایتی شاهان زمان از کشور جدا شده است.

 جانشین دستیار و مشاور فرمانده کل قوا در پایان با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی انسان وارسته وشجاع در وسط میدان جنگ بود ادامه داد :انقلاب اسلامی  در طول دفاع مقدس انسان هایی را تربیت کرد وفرهنگی را تثبیت  کرد که این فرهنگ در هر نقطه‌ای از جهان عملیاتی شود موفقیت آن صد  درصد است

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc