کد خبر : 52741
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 8:08

مجتمع فرهنگی هنری فلاورجان مجوز احداث نگرفت /پیوست رسانه ای در راستای آگاه سازی ضروری است

مجتمع فرهنگی هنری فلاورجان مجوز احداث نگرفت /پیوست رسانه ای  در راستای آگاه سازی ضروری است
صالحیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یکی از معضلات بزرگ برای هنرمندان نبود سالن چند منظوره، گالری، نمایش، تئاتر است و با ساخت مجتمع فرهنگی هنری این مشکلات نیز رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری نیوز فلاورجان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در جمع اصحاب رسانه ها با بیان اینکه اصحاب رسانه در ایجاد وفاق ملی میان مردم و مسئولان نقش برجسته ای دارد عنوان کرد : وظیفه و رسالت اصلی رسانه ها بیان حقایق و واقعیت ها به مردم است
وی در ادامه افزود:براساس اصل ۲۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگر آنکه مخل به مبانی اسلام یا حقوق عمومی باشد.

صالحیان در ادامه از ضرورت وجود پیوست رسانه ای در راستای آگاه سازی برای دستگاههای اجرایی سخن گفت و افزود: اطلاع رسانی پروژه ها از زمان کلنگ زنی تا روند پیشرفت و در زمان افتتاح به نحو شایسته بصورت آنچه هست به عموم مردم توسط رسانه ها اطلاع رسانی شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان در ادامه گفت : وظیفه فرهنگ و ارشاد خدمت به اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه است

وی در ادامه با بیان آماری از تعداد تشکل های فرهنگی و هنری شهرستان فلاورجان افزود :۴۰گروه شبیه خوانی , ۱۵کانون تبلیغاتی ،۵موسسه فرهنگی هنری چند منظوره وتک منظوره ،۵موسسه قرآن و عترت ،۱۵اموزشگاه هنری , تجسمی , خوشنویسی و موسیقی و…،فعالیت ۲۰چاپخانه , فعالیت ۱۰۰کانون فرهنگی در سطح مساجد شهرستان ,انجمن خوشنویسان،وجود بیش از ۱۰۰شاعر و نویسنده با اثرات ارزنده چاپ شده ,ویک پایگاه خبری که وظیفه ساماندهی نظارت وصدور مجوزات این تشکل ها و صدور مجوز برای برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارد.

صالحیان در ادامه با بیان اینکه یکی از معضلات بزرگ برای هنرمندان این شهرستان نبود سالن چند منظوره، گالری، نمایش، تئاتر است و با ساخت مجتمع فرهنگی هنری این مشکلات نیز رفع می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به عدم تخصیص بودجه مجتمع فرهنگی هنری افزود:زمین ۲۱۰۰متری مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فلاورجان در پارک میثم که در سال ۱۳۹۲واگذار شده است و دو مرتبه هم کلنگ زنی آن انجام شده است منتظر ردیف بودجه ومجوز احداث می باشد که در سفر استاندار به شهرستان فلاورجان علیرقم پیگیری انجام شده مجوز احداث مجتمع فرهنگی هنری داده نشد‌.

وی در ادامه افزود :دبیری شورای فرهنگ عمومی , دبیری شورای گسترش فرهنگ قرآنی ،دبیری شورای فضای مجازی و دبیری انجمن کتابخانه های عمومی بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc