کد خبر : 32367
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396 - 13:48

فلاورجان:

آیین افتتاح و بهره برداری ازدبستان خیرساز زنده یاد حاج عباسعلی کیانی در روستای ریاخون+تصاویر

آیین افتتاح و بهره برداری ازدبستان خیرساز زنده یاد حاج عباسعلی کیانی در روستای ریاخون+تصاویر
آئین افتتاح دبستان خیرساز زنده یاد حاج عباسعلی کیانی، با حضور تعدادی از مسئولین استان و شهرستان فلاورجان و اهالی روستای ریاخون روز جمعه ششم بهمن ماه ، برگزار گردید.

آیین افتتاح و بهره برداری از دبستان خیرساز زنده یاد حاج عباسعلی کیانی با، فرماندار و مدیر آموزش وپرورش فلاورجان ، مسئولین شهرستان  و جمعی از خیرین مدرسه ساز در روستای ریاخون شهرستان فلاورجان  صورت گرفت.

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،  روز جمعه ششم بهمن ، با حضور تعدادی از مسئولین استان و شهرستان فلاورجان و اهالی روستای ریاخون ، آیین افتتاح دبستان ۶ کلاسه خیرساز زنده یاد حاج عباسعلی کیانی و مراسم تجلیل از حاجیه خانم کیانی خیرنیکوکار مدرسه ساز در روستای ریاخون برگزار گردید.
این دبستان ۶ کلاسه با مساحت کل ۱۴۷۰ متر مربع و زیربنای ۸۳۵ متر مربع  در دو طبقه احداث گردیده است و شامل سالن اجتماعات ، یک باب آزمایشگاه ، یک باب کتابخانه و سرویس بهداشتی می باشد . این دبستان ظرف مدت ۹ ماه به همت حاجیه خانم شوکت آغا کیانی دختر مرحوم حاج عباسعلی کیانی احداث گردید .
فرماندار فلاورجان در این مراسم با بیان اینکه  در  سال های گذشته بیش از ۳۵ واحد آموزشی  شهرستان در وضعیت قرمز قرار داشت افزود :با توجه به خشکسالی و وضعیت بد اقتصادی مردم در شهرستان شاهد هستیم که فلاورجان بیشترین مدرسه در وضعیت قرمز برای سواد آموزی دانش آموزان مشکل آفرین است را داشته باشد.که با همت خیران و کمک های دولتی تاکنون کلنگ ۲۱مدرسه درشهرستان به زمین خورده که بخشی از آن به بهره برداری رسیده وبخشی درحال آماده سازی وساخت وساز است.

وی در  ادامه با تاکید براینکه  فضای آموزشی در ایجاد آرامش ،امنیت ویادگیری موثر است افزود :سه رکن اساسی آموزش دانش آموز، معلم و فضای آموزشی است  که هر کدام از آنها ضعیف باشد پیشرفت حاصل نمی شود

گفتنی است پیش از این نیز در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان  افتتاح مرکز رفاهی معلمان شماره (۱) و افتتاح دبستان خیرساز سهیل قریشی در شهریور و افتتاح دبیرستان خیرساز حاجیه خانم وفادار ، آذرماه و افتتاح سالن نمازخانه دبیرستان شهیدقنبری روستای جولرستان دردیماه ۹۶  افتتاح و بهره برداری شده است .

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc