کد خبر : 49378
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مرداد 1401 - 12:50

جلسه بررسی مسائل ومشکلات اجتماعی حوزه دادگستری شهرستان فلاورجان برگزارشد

جلسه بررسی مسائل ومشکلات اجتماعی حوزه دادگستری شهرستان فلاورجان برگزارشد

به گزارش نیوز فلاورجان فرمانداری فلاورجان ؛صبح امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه جلسه بررسی مسائل ومشکلات اجتماعی حوزه دادگستری شهرستان فلاورجان با حضور دکتر معینی فرماندار،دادستان عمومی وانقلاب،جانشین انتظامی شهرستان،بخشدارمرکزی،شهردارفلاورجان وجمعی از مسئولین مرتبط شهرستانی وبخش خصوصی و دیگر اعضاء درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد. فرماندار شهرستان فلاورجان دراین جلسه اظهار داشت: یکی از نقاط

به گزارش نیوز فلاورجان فرمانداری فلاورجان ؛صبح امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه جلسه بررسی مسائل ومشکلات اجتماعی حوزه دادگستری شهرستان فلاورجان با حضور دکتر معینی فرماندار،دادستان عمومی وانقلاب،جانشین انتظامی شهرستان،بخشدارمرکزی،شهردارفلاورجان وجمعی از مسئولین مرتبط شهرستانی وبخش خصوصی و دیگر اعضاء درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان فلاورجان دراین جلسه اظهار داشت: یکی از نقاط قوت اعضای شورای تامین شهرستان ، همگرایی و تعامل با یکدیگر است و این موضوع در خصوص تعامل فرمانداری با دادگستری از ویژگی‌های خاصی برخوردار است .

وی افزود: هر تلاشی که توسط مسئولین شهرستان انجام میشود در راستای حل مشکلات مردم است و امیدواریم که بتوانیم در این مسیر گام های موفق تر و با توان بیشتری برداریم.

دکتر معینی در پایان گفت: خوشبختانه تعامل دستگاه قضایی با سایردستگاه‌های اجرایی باعث تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم شده و ادامه این روند در تقویت حاکمیت قانون در شهرستان موثر خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc