کد خبر : 51384
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1402 - 16:50

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی به بهانه ساخت درمانگاه در شهرستان فلاورجان

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی به بهانه ساخت درمانگاه در شهرستان فلاورجان
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی کلاهبردار که به بهانه ساخت درمانگاه اقدام به فریب شهروندان فلاورجانی و دریافت کمک‌های مردمی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

به گزارش نیوز فلاورجان سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان فلاورجان مبنی بر اینکه فردی به بهانه ساخت درمانگاه از آنها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد متهم که در درمانگاه در حال ساخت در شهرستان فلاورجان مشغول به کار بوده با فریب تعدادی از شهروندان و سوءاستفاده از نیت‌های پاک و خیرخواهانه آنها تحت عنوان کمک جهت ساخت و تکمیل درمانگاه مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال در قالب زمین، ملک، طلاجات و وجوه نقد از شهروندان کلاهبرداری و متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته و اقدامات هوشمندانه مأموران، متهم متواری که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه‌های جعل، کلاهبرداری و سرقت بود، شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم با توجه به اعتراف به بزه ارتکابی ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: شهروندان اجازه ندهند افراد سودجو و کلاهبردار با چرب زبانی و تحت تأثیر قرار دادن احساسات، آنها را فریب دهند و به اهداف شوم خود برسند و چنانچه قصد مساعدت و پرداخت کمک‌های خیرخواهانه دارند، از طریق مراکز معتبر و قانونی نسبت به این امر اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc