کد خبر : 51481
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 10:41

پیام تبریک فرماندار فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

پیام تبریک فرماندار فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
فرماندار شهرستان فلاورجان:هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

به گزارش نیوز فلاورجان از روابط عمومی فرمانداری فلاورجان، دکتر معینی فرماندار فلاورجان در پیامی هفته دولت را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
هفته دولت هر سال یاد آور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است .
هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
هفته دولت امسال فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه از خدمات دولت است امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در سایه تدبیر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر رئیسی و تلاش و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر دولت سیزدهم با همدلی و همزبانی ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت ، فرارسیدن این ایام را به دولتمردان و تمامی مسئولین و کارکنان ساعی و پر تلاش دستگاهها و ادارات شهرستان فلاورجان تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزوان همه خدمتگزاران دلسوز و صدیق کشور را در سایه همدلی ، وحدت و انسجام و در راستای ارائه خدمات شایسته و مطلوب و تحقق اهداف و سیاستهای متعالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

مهدی معینی
فرماندار شهرستان فلاورجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc