کد خبر : 1215
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 3:48

معاون عمرانی استاندار: ۷۵ درصد جمعیت کل کشور در شهر ها ساکن اند و در اصفهان این مقدار۸۳درصد است

معاون عمرانی استاندار: ۷۵ درصد جمعیت کل کشور در شهر ها ساکن اند و در اصفهان این مقدار۸۳درصد است

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از شهرداری کلیشاد وسودرجان درمراسم تودیع ومعارفه شهردار شهر کلیشادوسودرجان محمد علی طرفه معاون عمرانی استاندار با اشاره به این که مدیریت شهری بسیار مهم است گفت: ۷۵ درصد جمعیت کل کشور در شهر ها ساکن اند و در اصفهان این مقدار۸۳درصد است و مدیرت شهری وظیفه

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از شهرداری کلیشاد وسودرجان

درمراسم تودیع ومعارفه شهردار شهر کلیشادوسودرجان محمد علی طرفه معاون عمرانی استاندار با اشاره به این که مدیریت شهری بسیار مهم است گفت: ۷۵ درصد جمعیت کل کشور در شهر ها ساکن اند و در اصفهان این مقدار۸۳درصد است و مدیرت شهری وظیفه خدمت رسانی به این درصد از جامعه را دارد.

وی ادامه داد: مدیریت شهری یک نهاد و ساختار غیر دولتی است که با یک واسطه توسط رای مردم انتخاب می شود و اعتبارات در این قسمت هم غیر دولتی است و خدمت رسانی در این قسمت تلاقی همکاری مردم و حکومت در مدیریت شهری است.
معاون عمرانی استاندار در ادامه به اینکه اصفهان با داشتن ۱۰۶ شهر بیشترین تعداد شهر را در کشور دارد تصریح کرد: اجرای قانون مدیریت شهری اگر به خوبی انجام شود رضایت مردم را به همراه خواهد داشت و درستی آن موجب رعایت حقوق مردم و دولت خواهد بود.
وی با اشاره به نقش شوراها در مدیریت شهری افزود: شوراها باید در مطالعه، اجرا و تصویب طرح های تفضیلی و اجرای ضوابط شهرسازی بسیار دقت کنند و این را نیز در نظر داشته باشیم که ضوابط شهری در محافل قانونی تصویب می شود و در شهرداری ها اجرا می شود که جز فعایت های بنیادی در مدیریت شهری است.

طرفه با اشاره به اینکه متوسط هزینه اعتبارات در شهرها۷۰درصد عمرانی و ۳۰ درصد در هزینه های جاری است اظهار داشت: این مساله در کلیشاد و سودرجان برعکس است و هزینه های جاری از هزینه های عمرانی بیشتر است و فقط ۴۷ درصد بودجه ها در هزینه های عمرانی صرف می شود.

وی تاکید کرد: ما در هزینه اعتبارات امانتدار مردم هستیم که به نمایندگی از آنها بودجه را هزینه می کنیم و به همین دلیل نباید کوتاهی کنیم و پولی که از مردم دریافت می کنیم را باید درست هزینه کنیم و مدیریت شهری هر قدیم که برداشته است با کمک مردم بوده و در این زمینه ۱۶ سال است که با شورا بهترین همکاری و مدیرت را در شهرها انجام داده است که این به نوعی مردم سالاری و مدیریت دینی است.

معاون عمرانی استاندار با بیان این مطلب که زیرسازی و ساماندهی رودخانه زاینده رود در حال انجام است اضافه کرد:ساماندهی رودخانه زاینده رود در فلاورجان بسیار برای دایمی شدن و جریان آب در رودخانه حائز اهمیت است به همین دلیل در فلاورجان این مساله با محوریت فرمانداری درحال انجام است که امیدواریم هرچه زودتر انجام شود.

وی افزود: در این سال با عنایت الهی ما بارندگی های خوبی داشته ایم اما هنوز خشکسالی وجود دارد و مناطق زیادی از استان با خشکسالی طولانی مدت روبرو اند و امیدواریم با ادامه روند بارندگی در استان و سرچشمه زاینده رود هرچه زودتر مشکلات کشاورزان از بین برود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc