کد خبر : 1312
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 - 2:30

نماینده مردم فلاورجان:اقتصاد مقاومتی بدون تشکیل ستاد فرماندهی عملی نمی شود

نماینده مردم فلاورجان:اقتصاد مقاومتی بدون تشکیل ستاد فرماندهی عملی نمی شود

سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب طی ۲ سال اخیر در تمام سخنرانی های خود در جمع کارگزاران نظام، دولتی ها و نمایندگان به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره کرده اند گفت: تنها راه نجات کشور از وابستگی ها، تهدیدها و تحریم های ناجوانمردانه

سید ناصر موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب طی ۲ سال اخیر در تمام سخنرانی های خود در جمع کارگزاران نظام، دولتی ها و نمایندگان به مسئله اقتصاد مقاومتی اشاره کرده اند گفت: تنها راه نجات کشور از وابستگی ها، تهدیدها و تحریم های ناجوانمردانه که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران علیه این ملت اعمال کردند محقق شدن اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تاکیدات ایشان درباره اقتصاد مقاومتی بیان گر این است که اگر نمی خواهیم آمریکا بگوید گزینه نظامی علیه ایران روی میز است باید دولت، مجلس و آحاد ملت دست در دست هم دهند تا سیاست های ابلاغی رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی عملی شود.

نماینده مردم فلاورجان ادامه با اشاره به توافق صورت گرفته با ۱+۵ خاطرنشان کرد: این توافق چه عملی شده و چه عملی نشود موظف هستیم اقتصاد مقاومتی را در کشور رقم بزنیم.

موسوی لارگانی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی بدون تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبری است امکان پذیر نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: دولت خود را موظف بداند که در همه زمینه ها از جمله سرمایه گذاری های داخلی، سلامت، آموزش، صادرات غیر نفتی و کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی و فعالیت کند.

وی یادآور شد: تشکیل این ستاد می تواند حتی در زمان پس از توافق و برطرف شدن تحریم ها کشور را به توانمندی های بومی متکی کند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc