کد خبر : 13228
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اسفند 1394 - 17:36

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع): دشمن درصدد است تا از طریق نفوذ، انقلاب اسلامی را از درون از بین ببرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع): دشمن درصدد است تا از طریق نفوذ، انقلاب اسلامی را از درون از بین ببرد حجت الاسلام طیبی فر  در مراسم روز شهرستان فلاورجان که در مصلی شهر پیربکران برگزار کردید ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان خصوصا ۱۴۵ شهید عملیات خیبر گفت:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع): دشمن درصدد است تا از طریق نفوذ، انقلاب اسلامی را از درون از بین ببرد
DSC01279
حجت الاسلام طیبی فر  در مراسم روز شهرستان فلاورجان که در مصلی شهر پیربکران برگزار کردید ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۱۳۰۰ شهید شهرستان فلاورجان خصوصا ۱۴۵ شهید عملیات خیبر گفت: هیچ زبانی قدرت تشکر از خانواده های شهدا را ندارد، آن ها فرزندان و سرمایه های زندگی شان را تحت فرمان ولی فقیه زمان امام خمینی (ره) بدرقه و راهی جبهه ها کردند. شهدا و خانواده هایشان کاری کردند که با عقول مادی قابل درک نیست. امروز باید بدانیم شهدا برای چه رفتند؟ به فرمان چه کسی رفتند؟ آیا غیر از این است که در اکثر وصیت نامه های شهدا سفارش به حفظ انقلاب و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه شده؟
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع) با اشاره به بیانات امام خامنه ای در آستانه انتخابات گفت: دشمن حرفش را از طرف آدم های موجه می زند، اگر دشمن از کسی تعریف می کند، ببینید که او چه دسته گلی به آب داده است که مورد حمایت بیگانگان قرار گرفته تا در مهم ترین مراکز تصمیم گیرنده کشور به عنوان مهره نفوذی راه یابد.
DSC01303
وی افزود: دشمن با شکست های مکرر که در فتنه ۸۸ و قبل از آن در کودتاها و ماجرای کوی دانشگاه تهران مواجه شد، فهمید که این انقلاب یک رهبر و دیدبان بصیر و مردمی با روحیه بسیجی دارد پس دشمن درصدد است تا از طریق نفوذ، انقلاب اسلامی را از درون از بین ببرد.
حجت الاسلام طیبی فر گفت: آیا کسانی که به نظام و ولایت فقیه لطمه می زنند، خون شهدا را پایمال نمی کنند؟ ایشان متذکر شد که گرامی داشت یاد و خاطره شهدا تنها این نیست که عکس آن ها را حفظ کنیم و برایشان مراسم برگزار کنیم، گرامی داشت یاد و خاطره شهدا یعنی دانستن اندیشه آن ها که بالاترین اندیشه آن ها اطاعت از ولایت فقیه بوده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc