کد خبر : 13310
تاریخ انتشار : جمعه 7 اسفند 1394 - 19:00

امام جمعه فلاورجان گفت: ملت ایران مجلسی می خواهد که درد مردم را بشناسد

امام جمعه فلاورجان گفت: ملت ایران مجلسی می خواهد که درد مردم را بشناسد و شجاع و متدین باشد و دولت را به سمت اقتصاد درونزا سوق دهد و مرعوب امریکا نباشد. حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز جمعه این هفته شهر فلاورجان در مصلای نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود

امام جمعه فلاورجان گفت: ملت ایران مجلسی می خواهد که درد مردم را بشناسد و شجاع و متدین باشد و دولت را به سمت اقتصاد درونزا سوق دهد و مرعوب امریکا نباشد.
حجت‌الاسلام محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز جمعه این هفته شهر فلاورجان در مصلای نماز جمعه این شهر ضمن دعوت خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوا اظهار داشت: هیچ بنده ای به تقوا نمی رسد مگر آنکه از بیم مبتلا شدن به حرام از موارد مشکوک هم صرف نظر کند .
حجت‌الاسلام محمد قدوسی در تبیین عوامل ایجاد مودت و محبت به سخنرانی پرداخت و گفت خیانتکار ترین مردم کسی است که نافرمانی خدا بکند.
قدوسی با اشاره به روایات امام علی (ع) در این زمینه، بیان کرد: خیرخواه ترین و ناصح ترین مردم کسانی هستند که خیر خواه تر نسبت به خودش باشد و مطیع تر نسبت به خداوند باشد.
وی در بحث نصیحت کردن به شایسته ترین اموری که انسان باید بپذیرد اشاره کرد و گفت: انسان برای اصلاح نفس همواره باید اوامر الهی را بپذیرد و به آن عمل کند.
امام جمعه فلاورجان افزود: اگر سلطه بر هواهای نفسانی نباشد انسان به انحراف کشیده می شود الگوهای ما اهلبیت هستند و آنها خوش سخن ترین و ناصح ترین و خیر خواه ترین افراد هستند.
وی ضمن اشاره به دو مناسبت هفته آینده گفت: ۸ اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی است تربیت از مسائل بسیار مهم در مکتب انبیا از جمله مکتب اسلام است و سیره و سنت اهلبیت است.
حجت الاسلام قدوسی هدف اولیه خلقت انسان را در سوره بقره آیه ۳۰ اشاره کرد و گفت خداوند به فرشتگان فرمود من می خواهم خلیفه خود را در زمین قرار بدهم.
وی به خصوصیات مجلسین اشاره کرد و ابراز داشت: ملت ایران مجلسی می خواهد که درد مردم را بشناسد و شجاع و متدین باشد و دولت را به سمت اقتصاد درونزا سوق دهد و مرعوب امریکا نباشد.
امام جمعه فلاورجان همچنین به داوطلبان میانه رو و تند رو گفت: میانه روی و اعتدال البته مطلوب اسلام است میانه روی مقابل انحراف است میانه رو مقابل تند رو نیست اگر کسی در صراط مستقیم باشد چه اشکالی دارد که تند برود و توصیه شده که در مسیر خیرات و برکات سبقت بگیرید و این حرف دشمن است که می گوید میانه رو منطور کسی است که با دشمن سازگار باشد و با امریکا و انگلیس است و منظور از تند رو کسی هست که حاضر است جانش را بدهد ولی اسلام و انقلاب بماند و اکثر مردم ما اینگونه هستند که حاضرند جانشان را بدهند ولی اسلام و انقلاب بماند و افراد مواظب باشند که ادبیات دشمن را تکرار نکنندو کسانی که ادبیات دشمن را رعایت کنند چه خواسته باشد و چه نخواسته باشد می شود نفوذی دشمن..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc