کد خبر : 13474
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 19:08

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان: همزمان با قرار گرفتن در آستانه سال جدید طرح دست های مهربانی در این شهرستان اجرا گردید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان: همزمان با قرار گرفتن در آستانه سال جدید طرح دست های مهربانی در این شهرستان اجرا گردید. احمد آزادگی اظهار داشت: هرساله در اسفند ماه سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش طرح دست های مهربانی را اجرا می نماید. وی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان: همزمان با قرار گرفتن در آستانه سال جدید طرح دست های مهربانی در این شهرستان اجرا گردید.
bf6f1232-b24a-4f6d-abf7-c10528f6451a

احمد آزادگی اظهار داشت: هرساله در اسفند ماه سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش طرح دست های مهربانی را اجرا می نماید.

وی در ادامه تصریح کرد: این طرح با هدف کمک و ارتقاء افراد نیازمند شناسایی شده می باشد که با رویکرد بست و گسترش عدالت اجتماعی در بین اقشار نیازمند توسط این سازمان برنامه ریزی و اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه بیان کرد: در همین راستا عواید حاصل از تنها موقوفه شهرستان که به نام اعزاز نیک پی می باشد جمع آوری و در قالب طرح دست های مهربانی به ۲۵ نفر از افراد نیازمند اعطاء شد.

احمد آزادگی در ادامه افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان با یک تعاونی مصرف در شهر قهدریجان قرار دادی را به امضاء رسانید و براساس این قرار داد بن هایی جهت تامین اقلام مورد نیاز خانوارها در قالب سبد خانوار به افراد مذکور داده شده است.

وی ادامه داد: این افراد از ۱۳ اسفند ماه به مدت یک هفته می توانند برای تهیه این سبد خانوار به این تعاونی مصرف با در دست داشتن بن های اعطاء شده مراجعه نمایند که هر بن ۱ میلیون ریال ارزش دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه خاطر نشان کرد: امیدواریم که در سال آتی با ایجاد وقف های جدید در این راستا بتوانیم از لحاظ کیفی و کمی سطح اجرای این طرح را در شهرستان ارتقاء دهیم.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc