کد خبر : 13791
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اسفند 1394 - 10:14

واکنش نماینده مردم فلاورجان در مجلس به طرح قبح زدایی از تجرد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: دین اسلام با مسئله تجرد افراد جامعه مخالف است لذا خانم مولااوردی به خاطر ارائه طرح قبح زدایی از تجرد دختران با الگوسازی حضرت معصومه (س) و چنین اظهارنظر غیر کارشناسی باید از جامعه مسلمانان جهان عذرخواهی کند. سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفتگو با خبرنگار

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: دین اسلام با مسئله تجرد افراد جامعه مخالف است لذا خانم مولااوردی به خاطر ارائه طرح قبح زدایی از تجرد دختران با الگوسازی حضرت معصومه (س) و چنین اظهارنظر غیر کارشناسی باید از جامعه مسلمانان جهان عذرخواهی کند.
سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: اظهار نظر خانم مولاوردی درباره تجرد دختران و ارائه طرح قبح زدایی از این مسئله با الگوسازی حضرت فاطمه معصومه (س)، غیرمتعارف بوده و همچنین در شأن معاون رئیس جمهور نیست.
وی در ادامه افزود: البته خانم مولاوردی در موارد دیگری هم اظهارنظر های بیهوده ای هم داشتند.
این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: خداوند در قرآن کریم در بحث آرامش افراد به آفرینش همسران اشاره و فلسفه ازدواج را آرامش و مودت معرفی کرده و بر تولید نسل و تشکیل خانواده جهت زنده و پویا ماندن جامعه تأکید می کند لذا اگر مجرد بودن افراد کار شایسته ای بود نیازی به این همه تأکید نبود و وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) و فرزندان ایشان نیز تجرد را انتخاب می کردند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دین اسلام با مسئله تجرد افراد جامعه مخالف است لذا خانم مولااوردی باید از ملت جامعه مسلمانان جهان عذرخواهی کند که چنین اظهارنظر غیر کارشناسی را کردند.
موسوی لارگانی یادآور شد: الگو سازی از حضرت فاطمه معصومه (س) برای توجیه تجرد دختران جامعه کاری نادرست است به خاطر تجرد ایشان نباید افراد بسیار دیگری را نادیده گرفت برای مثال باید حضرت فاطمه زهرا، حضرت زینب (سلام الله علیهما) و فرزندان پاکی که تربیت کرده و تحویل جامعه دادند را برای جامعه الگو قرار داد لذا این اظهار نظر خانم مولاوردی کاملاً عیر کارشناسی و نامعقول است.
سید ناصر موسوی لارگانی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc