کد خبر : 1473
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 7:38

شورای اقامه نماز شهرستان فلاورجان برگزار شد

شورای اقامه نماز شهرستان فلاورجان برگزار شد

شورای اقامه نماز شهرستان فلاورجان برگزار شد جدیدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان :تمامی مسئولین ادارات باید با اتحاد خود در راستای تحقق اهداف ستاد اقامه نماز شهرستان تلاش کنند تا این فریضه الهی که «نور چشم حضرت رسول اکرم (ص) است» به جایگاه واقعی خویش برسد.    جلسه شورای اقامه نماز شهرستان فلاورجان

شورای اقامه نماز شهرستان فلاورجان برگزار شد

جدیدی مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان :تمامی مسئولین ادارات باید با اتحاد خود در راستای تحقق اهداف ستاد اقامه نماز شهرستان تلاش کنند تا این فریضه الهی که «نور چشم حضرت رسول اکرم (ص) است» به جایگاه واقعی خویش برسد.

  

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان فلاورجان روز گذشته ۹۴/۸/۲۳ با حضور اعضاء شورای اقامه نماز شهرستان منجمله حاج آقا قدوسی امام جمعه محترم ،جناب آقای هدایت فرماندار محترم، آقای کمالی ریاست آموزش و پرورش شهرستان،آقای جدیدی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان، آقای بهرامی از بهزیستی و …. در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه ۲۵ نفر از مسئولین ادارات شهرستان فلاورجان نیز حضور داشتند و در راستای بهبود بخشیدن به فعالیتهای مرتبط با نماز در سطح شهرستان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

ابتدا میرلوحی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان فلاورجان گزارش جامعی از فعالیتهای انجام شده پیرامون نماز در سطح آن شهرستان را به حضار ارائه نمود. سپس در ادامه جلسه با تبادل نظر و همفکری به تبیین برنامه های شش ماهه دوم سال جاری پرداختند.

جدیدی مدیر ستاد ستاد اقامه نماز استان بر برنامه ریزی دقیق و حساب شده در شش ماهه دوم سال جاری تأکید کرد و افزود تمامی مسئولین ادارات باید با اتحاد خود در راستای تحقق اهداف ستاد اقامه نماز شهرستان تلاش کنند تا این فریضه الهی که «نور چشم حضرت رسول اکرم (ص) است» به جایگاه واقعی خویش برسد.

جدیدی در گردهمائی هنرستان دکتر کیانی آن شهرستان نیز شرکت کرده و در خصوص اهمیت و جایگاه فریضه مقدس نماز برای هنرجویان به ایراد سخن پرداخت.

 منبع :ستاد اقامه نماز اصفهان 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc