کد خبر : 1490
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آبان 1394 - 5:16

سردارشهید محمدرضا ابراهیمی به جمع شهدای مدافع حرم پیوست

سردارشهید محمدرضا ابراهیمی به جمع شهدای مدافع حرم پیوست

سردار شهید حاج محمدرضا ابراهیمی از فرماندهان و جانبازان پر افتخار دفاع مقدس بود که حین مبارزه با مزدوران استکبار جهانی در سوریه شهد شیرین شهادت نوشید و به یاران شهیدش پیوست . از مسئولیت های شهید در دوران دفاع می توان به فرماندهی گردان زرهی ۲۸ صفر اشاره نمود . پیکر مطهر شهید سرافراز حاج

سردار شهید حاج محمدرضا ابراهیمی از فرماندهان و جانبازان پر افتخار دفاع مقدس بود که حین مبارزه با مزدوران استکبار جهانی در سوریه شهد شیرین شهادت نوشید و به یاران شهیدش پیوست . از مسئولیت های شهید در دوران دفاع می توان به فرماندهی گردان زرهی ۲۸ صفر اشاره نمود .

پیکر مطهر شهید سرافراز حاج محمدرضا ابراهیمی فردا، پنج‌شنبه ۲۸ آبان ساعت ۹ صبح از ورودی شهر ابریشم تشییع و در گلزار شهدای ۰۶یزدآباد شهر فلاورجان تدفین می‌شود.

همچنین مراسم وداع خانواده، فرزندان و همرزمان با پیکر مطهر سردار شهید ابراهیمی، امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد سپاهان‌شهر اصفهان برگزار می‌شود.

زمان برگزاری مراسم ختم و یادبود سردار شهید ابراهیمی نیز صبح جمعه؛ ۲۹ آبان از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح در گلزار شهدای یزدآباد اعلام شده است.

روز شنبه؛ ۳۰ آبان نیز کلیه ادارات یزدآباد و فلاورجان در گرامیداشت یاد و خاطره این شهید سرافراز، مراسم ویژه‌ای برگزار  می‌شود.

جانباز شهید سردار حاج محمدرضا ابراهیمی متولد ۱۳۴۴ یزدآباد شهرابریشم می باشد که پس از سالها مقاومت به جمع دوستان شهیدش پیوست 

منبع : shohada-esf.ir

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc