کد خبر : 16830
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 7:06

تمام هزینه‌های اردوها را فدراسیون پرداخت کرد/ هدفم صعود به مرحله نیمه‌نهایی المپیک است

دونده‌ ملی‌پوش اصفهانی گفت: رقبای بسیار قدرتمندی در المپیک دارم اما نهایت تلاشم را برای صعود از مرحله مقدماتی و رسیدن به نیمه نهایی این مسابقات بزرگ انجام می‌دهم. رضا قاسمی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره‌ میزان آمادگی و شرایطش قبل از آغاز رقابت‌های المپیک، اظهار داشت: در چند روز اخیر تمرینات

دونده‌ ملی‌پوش اصفهانی گفت: رقبای بسیار قدرتمندی در المپیک دارم اما نهایت تلاشم را برای صعود از مرحله مقدماتی و رسیدن به نیمه نهایی این مسابقات بزرگ انجام می‌دهم.Reza_ghasemi_3664
رضا قاسمی  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره‌ میزان آمادگی و شرایطش قبل از آغاز رقابت‌های المپیک، اظهار داشت: در چند روز اخیر تمرینات خوبی را در اصفهان انجام داده‌ام و تا قبل از برگزاری المپیک نیز تمریناتم را همین جا پیگری می‌کنم تا با آمادگی کامل راهی المپیک شوم.
وی با اشاره به شرایط حریفانش در مسابقات المپیک، تصریح کرد: حریقان قدرتمندی از کشورهای جامائیکا، آمریکا، چین، قطر و انگلیس در رشته‌ دوی ۱۰۰ متر حضور دارند و راه بسیار دشواری در پیش دارم.
دونده‌ ملی‌پوش اصفهانی در پاسخ به این سؤال که چه جایگاهی را برای خود در مسابقات المپیک متصور است، گفت: نهایت تلاشم را برای صعود از مرحله مقدماتی و رسیدن به نیمه نهایی انجام می‌دهم و امیدوارم با کسب بهترین نتیجه و دست پر به کشورم باز گردم.
وی درباره مسابقاتی که در کشور‌های اروپایی برای کسب آمادگی برای حضور در المپیک حضور داشت، تصریح کرد: در کشورهای آلمان، ترکیه و قزاقزستان مسابقات خوبی با رکوردهای قابل قبولی پشت سر‌گذاشتم و از شرکت در این اردوها رضایت کافی را دارم. در روزهای آتی نیز با شرکت در مسابقات لیگ باشگاهی دوومیدانی به آمادگی کافی می‌رسم.
قاسمی با بیان این که حمایت‌های خوبی از طرف فدراسیون صورت گرفته است، گفت: تمام هزینه‌های اردوها را فدراسیون پرداخت کرد و از این بابت مشکلی برای برگزاری اردوها نداشتم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ظهر امروز مراسم بدرقه این ورزشکار اصفهانی با حضور مسئولان شهرستانی و ورزشی فلاورجان، زادگاه رضا قاسمی برگزار شد.
 
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc