کد خبر : 18169
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 13:47

بازدید فرماندار فلاورجان و مدیر آموزش و پرورش فلاورجان از پیشرفت روند اجرایی مدارس در حال ساخت

فرماندار فلاورجان ، مدیر آموزش و پرورش فلاورجان   ، روز سه شنبه  از روند احداث و تکمیل مدرسه مدرسه ى دکتر قفقازى بازدید کردند. روز سه شنبه  مورخ ۹۵/۰۶/۰۹ مدیر آموزش و پرورش شهرستان از ساختمانهاى مدارس در حال تکمیل و آماده ی افتتاح مهرماه سال تحصیلى جدید  بازدید نمود . وى در این بازدید

فرماندار فلاورجان ، مدیر آموزش و پرورش فلاورجان   ، روز سه شنبه  از روند احداث و تکمیل مدرسه مدرسه ى دکتر قفقازى بازدید کردند.
روز سه شنبه  مورخ ۹۵/۰۶/۰۹ مدیر آموزش و پرورش شهرستان از ساختمانهاى مدارس در حال تکمیل و آماده ی افتتاح مهرماه سال تحصیلى جدید  بازدید نمود .
وى در این بازدید ضمن بررسی وضعیت موجود و گفتگو با مهندس و سرکارگر ساختمانهاى مدارس ، نسبت به رفع مشکلات و موانع ، دستورات لازم را جهت اقدام صادر نمود . دکتر کمالى در بازدید از مدرسه ى دکتر قفقازى که در معیت مهندس هدایت فرماندارشهرستان انجام گرفت ، گفت : همکارى و همیارى همه ى ارگانهاى دولتى و استفاده ازظرفیتها و پتانسیل خیرین مى تواند تا حد زیادی مشکلات ساختمان هاى مدارس قدیمى و فرسوده آموزش و پرورش را حل نماید .

در این بازدید جهت حل مشکل توقف ساخت مدرسه ى زهره بنیانیان شهرستان فلاورجان  و ادامه ی روند ساخت و تکمیل این مدرسه تا اول مهرماه امسال ، به صورت تلفنی با مهندس سجاد رئیس اداره نوسازی مدارس استان اصفهان تبادل نظر گردید که مهندس سجاد در این خصوص قول مساعد داد.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc