کد خبر : 19639
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1395 - 14:22

رها سازی یک قلاده روباه در طبیعت شهرستان

یک قلاده روباه که توسط مامورین محترم اتشنشانی شهرستان فلاورجان گرفته شده بود و به مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تحویل داده شد در طبیعت شهرستان رها سازی شد. ولید مغربی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در این خصوص گفت : روباه جانوری از تیرۀ سگسانان است. روباه تقریباً در همه جای دنیا

یک قلاده روباه که توسط مامورین محترم اتشنشانی شهرستان فلاورجان گرفته شده بود و به مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تحویل داده شد در طبیعت شهرستان رها سازی شد.
photo_2016-10-20_14-18-49
ولید مغربی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در این خصوص گفت : روباه جانوری از تیرۀ سگسانان است. روباه تقریباً در همه جای دنیا زندگی می‌کند. روباه در نواحی قطبی در جلگه‌های بی‌درخت شمال و دور نیز به سر می‌برد. در سراسر دنیا روباه‌ها به رنگ‌های مختلف دیده می‌شوند. در بیابان‌های آفریقا و در خاورمیانه در کویرها و در دشت‌های خشک نیز روباه زندگی می‌کند. روباه‌های سرخ در اروپا، آفریقا، ودر آسیا و آمریکای شمالی به سر می‌برند. البته همۀ روباهان سرخ، واقعاً سرخ‌رنگ نیستند. روباه حیوان همه چیز خواری است و بیش‌تر جوندگان، پرندگان و حشرات را شکار می‌کند. در مواقعی که غذا کم باشد به لاشه خواری هم روی می‌آورند. همچنین می‌توانند از میوه‌های گوشتی و دانه‌ها تغذیه کنند.
گزارش گونه های جانوری گرفتار در باغات و منازل ازسوی شهروندان به این اداره جای بسی امیدواری و نشان از آشنایی شهروندان با اهمیت حیات وحش دارد که در نهایت موجب آزادسازی گونه در طبیعت می شود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc