کد خبر : 20176
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 - 16:23

بیش از ۲ دهه است که رهبر معظم انقلاب نسبت به هجمه‌های فرهنگی هشدار می‌دهند

سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین    با حضور در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان که در فرمانداری شهرستان فلاورجان برگزار شد گفت:توفیق یار شده تا برای جهادی دیگر و در امری مبارک که همان مبارزه با مواد مخدر که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، فعالیت کنیم. و مبارزه با

سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین    با حضور در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان که در فرمانداری شهرستان فلاورجان برگزار شد گفت:توفیق یار شده تا برای جهادی دیگر و در امری مبارک که همان مبارزه با مواد مخدر که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، فعالیت کنیم. و مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آن امر مقام معظم رهبری است و یکی از مواردی است که جامعه ایران اسلامی را تهدید می‌کند، البته نظام اسلامی پس از سال‌ها نسبت به این موضوعات آبدیده شده اما دشمنان قسم خورده اسلام ناب در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.
photo_2016-11-08_16-21-29
سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: امروز رسالتی بر دوش همه ما قرار گرفته است که با اجرای طرح کرامت از فرامین نایب امام زمان(عج) پیروی کنیم، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که : “مردم عائله ما هستند، آیا معتادان عائله ما نیستند؟ آیا این افراد جگر گوشه‌ها و فرزندان ملت ایران نیستند؟ ” ،بنابراین باید برای نجات جوانان این مرز و بوم از آسیب‌های اجتماعی تلاش کرد.
وی گفت: بیش از ۲ دهه است که رهبر معظم انقلاب نسبت به هجمه‌های فرهنگی هشدار می‌دهند، ایشان در ابتدا نسبت به هجمه فرهنگی، سپس شبیخون و براندازی فرهنگی هشدار دادند اما باز هم غفلت‌هایی صورت گرفت و امروز با ناتوی فرهنگی مواجه هستیم.
سردار فضلی با بیان اینکه پس از فتنه عمیق سال ۱۳۸۸ جنگ نرم دشمن بر علیه ملت ایران به راه افتاده است، تصریح کرد: همه ما محافظ منافع ملت ایران هستیم و باید با یاری خداوند و با استعانت از روح شهدای عزیزمان در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به ویژه مبارزه با مواد مخدر تلاش کنیم.
وی گفت: همجه‌های فرهنگی دشمن در شرایط کنونی رسوخ و توسعه پیدا کرده و دشمن با ابزار جنگ نرم آسیب‌های اجتماعی جدی در جامعه ایجاد کرده است.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اگر امروز الگوی نظام اسلامی در مدیریت عالی سیاسی به یک الگو برای جهان تبدیل شده، اگر مقاومت اسلامی در کشورهای اسلامی سازی و جاری شده به دلیل این است که ملت ایران به فرمان امام راحل در دوران دفاع مقدس در کنار یکدیگر از مرز و بوم خود دفاع کردند.
وی با بیان اینکه نباید از ظرفیت‌های بی‌نظیر مردمی غافل شد، تصریح کرد: استان اصفهان ظرفیت‌های پنهان و آشکار مختلفی دارد که می‌تواند در اجرای طرح کرامت از آن بهره ببرد، از سوی دیگر با اجرای طرح کرامت در شهرهای مختلف موافقت نشد و قرار شد تا در ۲ شهر از استان‌های اصفهان و همدان یعنی در شهرستان فلاورجان و ملایر اجرایی شود.
سردار فضلی گفت: شهرهایی انتخاب شدند که دغدغه بیشتری در حوزه مبارزه با مواد مخدر داشته و مسئولان آن همت و انگیزه کافی برای اجرای آن را دارند؛ بنابراین  باید صادقانه و خالصانه قلب‌های خود را به یکدیگر نزدیک کنیم و برای اجرای این طرح تلاش کنیم.
وی افزود: اجرای این طرح توسط بسیج با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر به صورت جزء به جزء انجام می‌شود و میدان آمدن مردم برای پیشگیری از اعتیاد یکی از اهداف آن است؛ اگر مردم به میدان بیایند، دفاع مقدس دیگری رقم می‌خورد.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: اگر میلیاردها پول برای اجرای این طرح وجود داشته باشد اما اراده نباشد باز هم موفق نخواهیم بود، بنابراین همه امکانات  وظرفیت ها با همت و اراده جمعی برای اجرای این طرح در شهرستان فلاورجان استفاده می‌شود و سپاه و بسیج نیز به عنوان یک کمک کار در این مسیر تلاش خود را انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اجرای طرح کرامت در ۲ شهرستان فلاورجان و ملایر گفت: رویکرد و اولویت‌های بسیج در استان اصفهان و شهرستان فلاورجان کمک به اجرای طرح کرامت اختصاص می‌یابد و تلاش می‌کنیم که در بخش‌های مختلف به صورت یکپارچه کار شود. همچنین نظارت مستمر بر فعالیت‌ها، استفاده از ظرفیت ائمه جماعات،معتدمین  تدوین قوانین لازم، مشارکت بانوان و استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی و استانی برای موفقیت طرح باید مورد توجه قرار گیرد.
سردار فضلی در پایان  بیان کرد: در ۳۲۰ محله و ۱۶۸ شهرستان اقداماتی برای پیشگیری از مواد مخدر توسط سازمان بسیج با هماهنگی با ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در حال اجرا است و مصمم هستیم تا تدابیر رهبر معظم انقلاب در این باره را پیگیری و برطرف کنیم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc