کد خبر : 20611
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1395 - 14:07

۱۲شب عزاداری در امامزادگان شریف و میر مرتضی(ع)

برپایی ۱۲ شب عزاداری در امامزادگان شریف و میر مرتضی(ع) فلاورجان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: در دهه آخر ماه صفر ۱۲ شب عزاداری در جوار حرم مطهر امامزادگان شریف و میر مرتضی(ع) شرودان شهرستان فلاورجان برپا می باشد. احمد آزادگی اظهار داشت: در دهه آخر ماه صفر ۱۲ شب عزاداری

برپایی ۱۲ شب عزاداری در امامزادگان شریف و میر مرتضی(ع) فلاورجان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: در دهه آخر ماه صفر ۱۲ شب عزاداری در جوار حرم مطهر امامزادگان شریف و میر مرتضی(ع) شرودان شهرستان فلاورجان برپا می باشد.bf6f1232-b24a-4f6d-abf7-c10528f6451a
احمد آزادگی اظهار داشت: در دهه آخر ماه صفر ۱۲ شب عزاداری به همراه گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید والا مقام منطقه شرودان در جوار حرم مطهر امامزادگان شریف و میر مرتضی(ع) شرودان شهرستان فلاورجان برپا می باشد.
وی در ادامه افزود: این مراسم از روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه مصادف با اربعین حسینی آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۱۰ آذر ماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) نیز ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان ادامه داد: برپایی این مراسم یکی از برنامه هایی است که به مناسبت دهه وقف برنامه ریزی و در حال اجرا است.
احمد آزادگی در ادامه گفت: آستان امامزادگان سیدشریف و میرمرتضی (علیهما السلام) در شهرستان فلاورجان، بخش مرکزی، روستای شرودان و کروچ واقع شده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc