کد خبر : 20941
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1395 - 11:31

بارندگی و گل آلودگی، دلیل قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق استان اصفهان است

‘ حسن غلامی ‘  معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بارندگی های اخیر و گل آلودگی رودخانه زاینده رود در مناطق بالادست، باعث قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق استان شده است. ‘ حسن غلامی ‘معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گل آلودگی آب رودخانه زاینده

‘ حسن غلامی ‘  معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: بارندگی های اخیر و گل آلودگی رودخانه زاینده رود در مناطق بالادست، باعث قطعی و افت فشار آب در برخی مناطق استان شده است.

‘ حسن غلامی ‘معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گل آلودگی آب رودخانه زاینده رود که به تصفیه خانه آب بابا شیخعلی می رسد در طی ۲ روز گذشته باعث کاهش حجم آب ورودی به این تصفیه خانه شد.
وی با بیان اینکه، حجم آب تصفیه خانه اصفهان دیشب به ۱۰۰ درصد رسید، ادامه داد: اما از صبح امروز دوباره حجم آب این تصفیه خانه به ۵۰ درصد کاهش یافت و این عامل باعث افت فشار یا قطعی آب در برخی مناطق استان شده است.
غلامی اظهار امیدواری کرد که شرایط تصفیه خانه آب تا حدود ساعت ۱۷ امروز به حالت عادی بازگردد.
به گفته وی، بارندگی های چند روز گذشته منجر به شکستگی بندهای آبی و ورود گل و لای و مصالح به آب رودخانه شده است.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: مشکل قطعی و افت فشار آب در حدود ۳۰ درصد از مناطق استان بوجود آمده است.
وی با اشاره به اینکه این مشکل بیشتر در شهرهای اصفهان، مبارکه، فلاورجان، فولادشهر و شهرستان لنجان بوجود آمده است، افزود: شهرهای برخوار، اردستان، ورزنه، کوهپایه و بهارستان نیز با مشکل قطعی و افت فشار آب مواجه شده اند.
غلامی خاطرنشان کرد: مشکل قطعی یا افت فشار آب در شهرستان هایی که بیشتر از چاه های محلی برای تامین آب استفاده می کنند، کمتر است.
وی از مردم خواست تا زمان برطرف شدن این مشکل در مصرف آب صرفه جویی کنند.
، از دیروز شنبه، آب برخی مناطق استان بویژه در کلانشهر اصفهان، قطع یا با افت فشار مواجه شده است.
منبع :ایرنا
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc